La nova proposta arriba després d’una guardonada carrera com a director i guionista de cinema en la que Gay va decidir provar sort en el teatre. La primera la va encertar de ple. "Els veïns de dalt" va ser un èxit, tant en la versió catalana (vora de 90.000 espectadors) com en la castellana (més de 150.000 espectadors). Aquesta obra també estava liderada per l'actor egarenc.
Afegir que de la temporada s'ha suspés "La habitación de María", el monóleg de Concha Velasco, perquè l'actriu ha decidit abandonar els escenaris.
Pere Arquillué actuarà a Terrassa
Protagonitza la comèdia "53 diumenges" de Cesc Gay
- Pere Arquillué actuarà a Terrassa
ARA A PORTADA
Publicat el
13 d’octubre de 2021 a
les 13:32
Actualitzat el
13 d’octubre de 2021 a les
16:18
La temporada del Centre d'Arts Escèniques de Terrassa (Caet) ha incorporat en cartell la comèdia "53 diumenges", de Cesc Gay i liderada per l'actor Pere Arquillué, de Terrassa. La funció s'ha programat pel dia 19 de desembre al Teatre Principal. L' obra se centra en la relació entre tres germans. Si tots tres es troben en una reunió familiar, hi ha una alta probabilitat que la vetllada es converteixi en una bomba de rellotgeria que pot explotar per la raó més insignificant. Només cal una frase aparentment inofensiva que faci d’espurna. El repartiment està liderat per Pere Arquillué, de Terrassa, juntament amb Cristina Plazas, Àgata Roca i Lluís Villanueva.
Notícies recomenades
-
Cultura i Espectacles
Rumbesia estrena “Flama i silenci”
-
Cultura i Espectacles
El jazz redescobreix espais oblidats
-
Cultura i Espectacles
Festival Jazz Terrassa: programa complet de concerts i actes
-
Cultura i Espectacles
Units per Terrassa
-
Cultura i Espectacles
El retorn del futur del jazz
-
Cultura i Espectacles
Pere Pons: “A la seva trajectòria, Miles Davis va canviar el curs de la història del jazz i de la música dues o tres vegades”