Caïm Riba porta “Les llunes de plutó” a Terrassa
El músic actua diumenge a la Jazz Cava

- Alerten d’uns atracadors que utilitzen webs d’anuncis com a trampa
ARA A PORTADA
-
L'Intexter i Adolfo Domínguez creen la primera càtedra d’empresa en qualitat i innovació tèxtil a Espanya Laura Massallé
-
Serveis mínims al transport públic: Tot el que has de saber sobre la vaga general del 15 d’octubre Redacció
-
Només un 2,8% dels accionistes del Sabadell amb títols dipositats al banc acudeix a l’opa del BBVA Redacció
-
-
Publicat el 12 de desembre de 2021 a les 07:00
Actualitzat el 10 de desembre de 2021 a les 19:55
La Temporada de Música Moderna presenta el diumenge a les 20 hores a la Nova Jazz Cava a Caïm Riba amb el seu nou disc “Les Llunes de Plutó”, un treball alegre i ple de positivitat que ha estat concebut entre la gira Narari i el confinament. El seu moment vital i la inesperada visita de la pandèmia global han aportat al nou disc un caràcter més fresc i despreocupat on es reforça el so ric i electrònic que sempre l’ha acompanyat.
La posada en escena està complementada amb visuals per a cada cançó, i elements mòbils escenogràfics, aconseguint així crear una atmosfera que porta al públic a endinsar-se millor en aquest viatge.
Notícies recomenades
-
Cultura i Espectacles "OT" 2025 Gala 4: el dia que Guillo Rist va "perrear" la Chenoa
-
Cultura i Espectacles Rancapino Chico a Terrassa: ànima flamenca amb públic entregat
-
Cultura i Espectacles La Casa de la Música busca programadors joves a Terrassa
-
Cultura i Espectacles L'ESCAC, reconeguda als Premis SGAE Nova Autoria 2025
-
Cultura i Espectacles Rancapino Chico a Terrassa: ""Allò que és pur, per a mi, és allò que es fa amb l'ànima"
-
Cultura i Espectacles Un trio de vibracions i intimisme a Terrassa