Nova golejada del CN Terrassa femení
Les egarenques han superat el Boadilla per un rotund 19 a 7
- Nova golejada del CN Terrassa femení
ARA A PORTADA
-
-
La Coffee Party s'estrena amb èxit i omple el Vapor de Prodis: "Ha vingut gent de totes les edats" Alejandro García
-
Argemí Garden Center, botiga centenària: “Tot el que puguis imaginar, ho fem florir” Alejandro García
-
-
Turisme i transport, colpejats per la guerra: “Buscar una companyia alternativa és molt més car, d’uns 1.000 euros per bitllet” Joan Muñoz
Publicat el
05 de febrer de 2022 a
les 23:03
Actualitzat el
06 de febrer de 2022 a les
01:15
L'equip femení del CN Terrassa ha derrotat aquest dissabte el Boadilla per un rotund 19 a 7 que confirma el bon moment de les egarenques a la Divisió d'Honor de waterpolo, a una setmana de l'inici de la Copa de la Reina que començarà el divendres a l'Àrea Olímpica de Terrassa. Les egarenques han decidit el partit amb un parcial de 6 a 1 en el primer quart que les ha permès jugar amb tranquil·litat.
L'equip de Xavi Pérez ha sortit molt concentrat i no ha donat opció al seu rival. Un 3 a 0 d'inici (dos gols de Bea Ortiz i un de Paula Camus) ha marcat el territori. Alena Alcón ha anotat el primer gol de les madrilenyes, però el conjunt local ha contestat amb un altre parcial de 3 a 0. Han marcat Paula Camus, en dues ocasions, i Paula Leitón.
El segon quart ha estat més igualat. Giorgia Gallinato ha marcat el 6 a 2, abans que Olga Doménech recuperés l'avantatge de cinc gols (7-2). Sara González ha fet el tercer gol de les madrilenyes i Berta Pastor ha transformat el 8 a 3 amb el qual s'ha arribat al descans.
El tercer període ha tornat a visualitzar les diferències entre els dos equips amb un parcial de 6 a 1. Noelia Cuenda i Pili Peña han ampliat distàncies fins al 10 a 3. Gallinato ha fet el 10 a 4 i el CN Terrassa ha signat un parcial de 4 a 0, amb gols de Judith Panicello, Paula Camus, Bea Ortiz i Paula Leitón per arribar al final del quart amb una renda de 10 gols (14-4). En del quart període, el CN Terrassa no ha baixat el ritme i amb un parcial de 5 a 3 ha arrodonit la golejada final. Nina Ten Broek, Martina Cardona, Bea Ortiz, Cristina Cantero i Berta Pastor han estat les golejadores d'aquest període.
Notícies recomenades
-
Esports
Punt final al somni de la Copa
-
Esports
Joan Vidal deixarà la banqueta del Club Egara femení
-
Esports
Un altre derbi vallesà a les semifinals de la Copa
-
Esports
Dos ors més: Isak Fernández en 100 papallona i el relleu de 4x100 lliure masculins
-
Esports
Darrera oportunitat per al CD Terrassa
-
Esports Ocasió per continuar sumant de tres en tres