La selecció femenina s'imposa 1-2 Bèlgica amb un golàs de Gigi Oliva
Esports
Ambdues seleccions es tornaran a enfrontar dissabte a les 18 hores, també a Anvers
- Un "Cyr@no" ambientat en el món periodístic
ARA A PORTADA
-
Terrassa Detinguts tres dels autors del tiroteig en què van resultar ferits dos guàrdies civils a Terrassa Joan Muñoz
-
Terrassa Suspenen les adopcions de gats negres per Halloween: “Ens és igual que ens diguin friquis” Arnau Fort
-
-
Terrassa Carrefour obrirà el nou gran centre comercial al 2030: 60.000 metres quadrats i 125 establiments Arnau Fort
-
Publicat el
20 de maig de 2022 a
les 19:38
Actualitzat el
23 de maig de 2022 a les
14:02
En el primer partit de la segona volta de l’FIH Pro League femenina, la selecció espanyola va imposar-se ahir per 1 gol a 2 davant de Bèlgica a Anvers. El seleccionador espanyol, Adrian Lock, va alinear quatre de les cinc jugadores convocades: Clara Ycart, Georgina Oliva, Clara Badia i Marta Segú. Es va quedar sense participar Júlia Strappato.
El conjunt belga va començar molt fort i als quatre minuts de joc va transformar en gol el primer penal-córner de què va disposar. El va executar Ambre Ballenghien, que va batre la portera espanyola Ana Calvo. La situació, però, va canviar als dos darrers períodes. Al minut 42, Laura Barrios va empatar el partit en aprofitar una bola morta dins de l’àrea després d’una centrada.
Les espanyoles van continuar pressionant el conjunt belga i al minut 52 va arribar el millor gol de la tarda, obra de la terrassenca Georgina Oliva. La capitana va agafar la bola, se’n va anar driblant i va rematar ras i creuat per batre la portera local Elena Sotgiu i establir un 1 a 2 que va ser ja definitiu.
Gràcies a aquest triomf, Espanya s’ha situat cinquena, amb 9 punts en 9 partits, superant angleses i belgues a la classificació. Dissabte a les 18 hores, ambdues seleccions es tornaran a veure les cares a Anvers.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Esports
Una segona part molt fructífera del Sestao elimina al Terrassa FC de la Copa Federació
-
Esports
L’Atlètic, campió d’Espanya de hockey + en les categories "medium" i top
-
Esports
Posada de llarg de les seccions del CN Terrassa
-
Esports
La passió per les Montesa es desferma al MNACTEC: més de 80 "màquines" exposades
-
Esports
Nil Trujillo decideix a favor de l’Egara 1935
-
Esports
Una eliminatòria per guanyar premi doble