Deu jugadors terrassencs, convocats per al torneig de San Fernando
Espanya disputarà aquest darrer torneig amistós a San Fernando entre els dies 8 i 22 de desembre
- Deu jugadors terrassencs, convocats per al torneig de San Fernando
ARA A PORTADA
Publicat el
29 de novembre de 2022 a
les 13:24
Actualitzat el
29 de novembre de 2022 a les
16:21
L'estadi Pablo Negre de San Fernando (Cadis) acollirà entre els dies 8 i 22 de desembre el Nations League Tournament Road To India, preparatori per a la propera Copa del Món que es disputarà a l'Índia entre el 13 i el 29 del proper mes de gener del 2023.
En aquest torneig que es disputarà a terres gaditanes, el combinat que prepara Max Caldas s'enfrontarà a les seleccions d'Alemanya, Bèlgica, França, Gal·les, el Japó i Corea del Sud. Es tracta del darrer torneig amistós abans d'afrontar el Mundial.
10 dels 23 jugadors convocats per Caldas són terrassencs. Es tracta de Jordi Bonastre, Pau Cunill, Pepe Cunill i Marc Vizcaino (Atlètic); Pere Amat, Gerard Clapés, Xavi Gispert i Marc Recasens (Club Egara); Edu de Ignacio-Simó (CD Terrassa); i Marc Miralles (RC Polo). La gran novetat a la llista és Vizcaino, que s'ha recuperat de la lesió que l'ha tingut tot un any de baixa.
Notícies recomenades
-
Esports
Jacobo Garrido: "“El meu gran objectiu és la medalla olímpica”
-
Esports
Bon empat del San Cristóbal davant d'un Vilanova dominador
-
Esports
Ignasi Torras serà el nou entrenador del primer equip masculí del CD Terrassa
-
Esports
Ocasió per girar full davant del Girona “B”
-
Esports
Prova de foc per al San Cristóbal contra un potent Vilanova
-
Esports
El penal condemna un Egara competitiu