L'Escola Superior d'Enginyeria Industrial, Aeroespacial i Audiovisual de Terrassa (Eseiaat) ha elegit Xavier Roca per dirigir l'escola durant quatre anys més. Roca era l'únic candidat en uns comicis en els quals els electors han votat en línia entre el 10 i el 15 de desembre.
El 85% dels vots emesos revaliden el mandat de Roca i el seu equip per dirigir aquesta escola de la UPC-Barcelona Tech. El col·lectiu del professorat ha recolzat el candidat amb un 95% dels vots,. Entre el personal d'administració i serveis el percentatge ha estat del 89%. L'estudiantat ha votat a favor de Xavier Roca en un 68%.
Roca es va mostrar molt satisfet: "Donades les circumstàncies que ens ha tocat gestionar a tot el meu equip durant aquest últim any, crec que hem pogut garantir l'activitat econòmica i d'R+D amb nota gràcies a la implicació, el sentit de la responsabilitat i l'empatia de tota la comunitat universitària", va dir. Fa quatre anys, Roca va ser el primer director electe de la Eseiaat, escola resultant de la fusió de l'Escola d'Enginyeria de Terrassa i de l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Industrial i Aeronàutica.
ARA A PORTADA
Publicat el
16 de desembre de 2020 a
les 20:57
Notícies recomenades
-
Terrassa
"S'està invertint moltíssim": el president d'FGC confirma cinc trens diaris Terrassa-Lleida
-
Terrassa
Tirolina, malabars i castells: el pla dels Minyons de Terrassa per conquerir els més petits
-
Terrassa
El Consorci Sanitari de Terrassa s'alia per portar la protonteràpia d'alta precisió a la xarxa pública
-
Terrassa
Projecte a punt per a l’esvoranc al carrer Ample
-
Terrassa
Terrassa clama per la pau
-
Terrassa
Els Bombers t'acompanyen a donar sang el 14 de març: "És una festa major"