80 vallesans en atur obtindran feina i formació
Diners
El programa d’inserció “30 plus” subvencionarà la contractació de persones desocupades de més de 30 anys
- 80 vallesans en atur obtindran feina i formació
ARA A PORTADA
Publicat el
13 d’octubre de 2021 a
les 07:00
Actualitzat el
13 d’octubre de 2021 a les
07:33
A partir d’aquest octubre, 80 persones de més de 30 anys del Vallès Occidental en atur podran beneficiar-se d’una contractació subvencionada d’un mínim de 6 mesos i d’una formació vinculada al lloc de treball, gràcies al programa d’inserció “30 plus”. El programa vol incentivar la inserció laboral de persones desocupades de 30 anys i més, -preferentment majors de 45 anys- mitjançant la contractació laboral i proporcionant-los recursos, formació i competències necessàries per a ocupar un determinat lloc de treball.
La convocatòria de la sisena edició de “30 plus” ja s’ha obert, i el Consell Comarcal està cercant empreses que estiguin interessades en aquestes contractacions.
Requisits per a les empreses
Les empreses que contractin participants del programa rebran una subvenció econòmica equivalent al salari mínim interprofessional pels mesos de durada del contracte, fins a un màxim de 9 mesos i proporcional a la jornada laboral. El termini per subscriure contractes finalitza el 31 de març.
El Servei d’Ocupació de Catalunya (SOC) subvencionarà els contractes subscrits al programa amb un màxim de 9.882 euros per una durada de 9 mesos, equivalent al salari mínim interprofessional per la jornada completa o la part proporcional de la jornada parcial realitzada.
Les empreses participants han de garantir un contracte mínim de 6 mesos i 20 hores setmanals, adaptar la jornada laboral perquè el treballador la pugui complementar amb formació i assignar-li un tutor d’empresa. Aquest projecte està subvencionat pel SOC i el Servicio Público de Empleo Estatal - Ministerio de Trabajo y Economia Social.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Diners
Cinc beques per acostar el tèxtil als joves de Terrassa: "No parlem només de moda, sinó d'una indústria global"
-
Diners
De Google a ChatGPT: el comerç de Terrassa i comarca aprèn a posicionar-se a Internet
-
Diners
Obren un nou taller oficial de Toyota a Terrassa: "Ho hem fet pels clients i pels treballadors"
-
Diners
El Programa Integral Plus facilita 12 contractes indefinits a la indústria vallesana
-
Diners
L’AIPC reclama eliminar definitivament l’impost als envasos de plàstic: "Defensem una regulació ambiental coherent"
-
Diners
L’Eseiaat suma tres reconeixements als Premis Diada dels Enginyers Industrials