Enric Carrera, reelegit com a director de l'Intexter
Diners
El professor de l'Eseiaat ha estat reelegit per àmplia majoria per a un segon mandat
- Sergio Lobera entrenarà el Sichuan Jiuniu xinès
ARA A PORTADA
-
Terrassa Multes a la zona blava en una jornada que l’Ajuntament havia anunciat com a gratuïta: "No m'ho creia" Arnau Fort | Joan Muñoz
-
Terrassa “Sense les mesures de la Generalitat, hauríem recomanat d’entrar a l’escola a les 10 hores” Arnau Fort
-
Terrassa El PSC reclama l'execució immediata del pipicà entre Sant Llorenç i les Arenes: "És una qüestió de prioritats" Joan Muñoz
-
Terrassa Rescatant la història dels Gegants de les Fonts: "Les restauracions, fins ara, havien estat precàries" Joan Muñoz
-
Terrassa Terrassa ja té constructora per al primer tanatori públic d'animals de Catalunya Pilar Màrquez
Publicat el
19 de gener de 2022 a
les 10:53
Actualitzat el
19 de gener de 2022 a les
13:42
El professor de l'Escola Superior d’Enginyeries Industrial, Aeroespacial i Audiovisual de Terrassa (Eseiaat) Enric Carrera continuarà quatre anys més al capdavant de l'Intexter (Institut d’Investigació Tèxtil i Cooperació Industrial de Terrassa) de la UPC després que el consell de l'òrgan l'hagi reelegit per àmplia majoria per a un segon mandat.
Carrera es va fer càrrec de la direcció d'Intexter el gener de l'any 2018 i durant el seu primer mandat s'ha elaborat i posat en marxa un Pla estratègic per rellançar aquest centre amb tres línies estratègiques: la captació de nou talent, augmentar la projecció de l'institut a l'entorn industrial i la reorganització interna per millorar l'eficiència.
"Durant aquest període, malgrat les baixes per jubilació, hem augmentat el nostre personal investigador perquè hem estat capaços de captar talent jove procedent d'àrees de coneixement vinculades d’una manera o altra al sector l’àrea tèxtil, com poden ser l’enginyeria química, l’enginyeria electrònica, l’organització d'empreses i l’enginyeria de Projectes i de la Construcció", assegura el professor. De fet, actualment a l’Intexter treballen 35 persones entre personal docent i investigador, personal d'administració i serveis i becaris.
Durant aquest primer mandat de Carrera, ha organitzat quatre edicions de la “Jornada Indústria Tèxtil i Sostenibilitat”, dues edicions de la “Jornada Tèxtils per a la Medicina i la Salut”, i un congrés internacional sobre “Aigua i Sostenibilitat”, que han congregat en total gairebé 2.000 participants. A més, ha participat en 9 projectes europeus, 9 projectes nacionals espanyols, 25 projectes de la Generalitat de Catalunya i 23 convenis amb empreses, captant en total un volum de recursos al voltant de 5 milions d’euros, i ha realitzat prop d’un miler d’anàlisis i dictàmens per a un centenar d’empreses espanyoles.
De cara al seu segon mandat, Carrera indica que tenen previst actualitzar el pla estratègic. "Volem consolidar les polítiques de captació de talent que ens estan funcionant molt bé, augmentar la nostra projecció i ampliar la capacitat i el nostre potencial invertint en la millora de les plantes pilot de depuració d'aigües residuals, i l’equipament dels laboratoris de filatura, tissatge, no teixits i nanofibres”, comenta.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Diners
La pujada de l’atur a l'agost s’estén a gairebé tots els col·lectius a Terrassa
-
Diners
Kern Pharma celebra deu anys de Finisher mentre amplia l’activitat formativa
-
Diners
La Cecot canvia el model dels seus reconeixements i confia la selecció a comissions expertes
-
Diners
Vytrus estén a set països europeus una patent per al rejoveniment de la pell
-
Diners
Moventis nomena Carlos Castán com a nou director d'Operacions
-
Diners
De la distribució d’ulleres a crear una fàbrica de muntures a Terrassa: el cas de Supernova Specs