Els Premis Cambra 2022 denunciaran els retards a la B-40 des d’Olesa
La Cambra de Comerç de Terrassa trasllada la gala d’entrega dels seus premis anuals a Olesa de Montserrat amb un espectacle que vol denunciar la “reiterada i incomprensible” demora en la finalització d’aquesta infraestructura “cabdal”

- Els Premis Cambra 2022 denunciaran els retards a la B-40 des d’Olesa
ARA A PORTADA

- Laura Massallé
- Redactora a Diari de Terrassa
Publicat el 14 de març de 2022 a les 20:29
Actualitzat el 14 de març de 2022 a les 21:37
La Cambra de Comerç, Indústria i Serveis de Terrassa trasllada la gala dels seus premis anuals a Olesa de Montserrat. L’entitat ha tancat un acord amb l’ajuntament del municipi llobregatenc, que forma part de la seva demarcació, per celebrar-hi la cerimònia dels Premis Cambra 2022, un acte que es durà a terme sota el lema “La real Passió d’Olesa: la B-40”.
L’Ajuntament d’Olesa de Montserrat va notificar a la Cambra la presentació i aprovació d’una moció el passat 23 de setembre de 2021 per demanar al Ministeri de Transports, Mobilitat i Agenda Urbana l’agilització i la finalització del tram Olesa de Montserrat-Viladecavalls i que aquest estigués en servei l’any 2022 i des d’aleshores es van intensificar els contactes entre les dues institucions per promoure accions per reclamar aquesta infraestructura, que defineixen com a “cabdal per a l’activitat socioeconòmica d’Olesa de Montserrat i de la resta de la demarcació de la Cambra de Terrassa”. La cerimònia dels Premis Cambra seguirà aquesta línia.
“Aquest any volíem recuperar el sentit dels premis, però, més enllà dels reconeixements, una part molt important és el missatge que dones i al Vallès tenim una situació de greuge compartiu molt important que és la B-40”, explica Ramon Talamàs, president de la Cambra.
Notícies recomenades
-
Diners La incertesa ataca de nou
-
Diners "Leitat és un exemple del tipus d'iniciatives que contribueixen a enfortir el nostre teixit productiu"
-
Diners Rubén Vallés substitueix Pere Solanellas al capdavant del Gremi de la Fusta
-
Diners Ester Espigares és reescollida secretària general d'UGT Vallès Occidental
-
Diners Gradhermetic s'alia amb la UIC per desenvolupar balcons industrialitzats plegables
-
Diners La vallesana Escuder s'endú el Premi Valors al Desenvolupament Sostenible de Pimec