
Marxa per exigir millors salaris i la contenció dels preus
Centenars de persones participen en la manifestació del Primer de Maig a Terrassa

- Marxa per exigir millors salaris i la contenció dels preus
ARA A PORTADA
Publicat el 01 de maig de 2022 a les 17:05
Actualitzat el 02 de maig de 2022 a les 13:06
Centenars de persones van participar aquest diumenge en la manifestació del Primer de Maig a Terrassa, que va recórrer l’avinguda de Josep Tarradellas i la Rambla d’Ègara, des de la plaça de Lluís Companys fins al Parc dels Catalans.
La marxa, organitzada per la unió intercomarcal de CCOO Vallès Occidental - Catalunya Central, amb motiu del Dia Internacional dels Treballadors, va comptar amb la participació de representants sindicals i d’alguns partits locals d’esquerres, així com de diversos ciutadans a títol individual.
[caption id="attachment_401108" align="aligncenter" width="700"]
/ Arnau Alcalà[/caption]
En la pancarta que encapçalava la marxa es podia llegir el lema “La solució! Contenir preus, apujar salaris, posar fi a les desigualtats”. Des de CCOO del Vallès Occidental-Catalunya Central, celebren les noves mesures del govern però consideren que “són insuficients per donar cobertura a les necessitats reals de les persones més vulnerables”.
El sindicat defensa unes pujades de sous moderades per ajudar a la recuperació de l’economia però que al mateix temps incorporin clàusules de salvaguarda per tal de recuperar els increments de l’IPC “si aquest IPC és més gran que la pujada dels salaris que es puguin pactar en els convenis col·lectius els propers mesos”.

Notícies recomenades
-
Diners Cecot Comerç ajuda el comerç de proximitat a aprofitar l’IA
-
Diners GasGas trasllada la producció a Àustria i tanca la planta de Terrassa
-
Diners La Cecot incorpora Ramon Pastor al seu Comitè Executiu
-
Diners La Cambra de Comerç de Terrassa alerta: “La traçabilitat és clau: cal conèixer i justificar amb rigor l’origen de les mercaderies”
-
Diners La Cambra de Comerç de Terrassa impulsa l’esperit emprenedor entre l’alumnat de l’Institut Blanxart d’Olesa
-
Diners Oliu: “Estàvem convençuts que hi hauria una segona opa i no va passar”