Acord entre Cecot i l’ACM per agilitzar la tramitació d’instal·lacions fotovoltaiques
Diners
Ambdues entitats treballaran conjuntament per oferir assessorament, difusió, impuls i formació, així com per detectar problemàtiques i necessitats en l’àmbit de la tramitació de projectes de transició energètica
- Acord entre Cecot i l’ACM per agilitzar la tramitació d’instal·lacions fotovoltaiques
ARA A PORTADA
-
Terrassa Casats amb Déu en temps de la Generació Z: “Quan pensava a ser capellà, sentia pau i alegria" Joan Muñoz
-
Terrassa El preu mitjà del lloguer se situa en 768,4 euros, pràcticament igual que fa un any Arnau Fort
-
-
Matadepera El Celler de Matadepera, distingit amb el Premi Santi Santamaria: "Em vaig trencar a plorar en recollir el guardó" Alejandro García
-
Publicat el
25 de juliol de 2022 a
les 11:52
Actualitzat el
25 de juliol de 2022 a les
16:47
La Cecot i l’Associació Catalana de Municipis (ACM) col·laboraran per agilitzar la tramitació d’instal·lacions d’autoconsum fotovoltaic. Ambdues entitats oferiran conjuntament assessorament especialitzat i formació específica als tècnics municipals i implementaran serveis de suport en la tramitació i consultoria en els diferents procediments relacionats amb l'impuls de la transició energètica tant en l’àmbit públic com a les empreses.
Per tal de desenvolupar aquests eixos de treball i implementar les solucions necessàries, l’ACM compta la Fundació Municipalista d’Impuls Territorial, que acompanyarà als municipis en la part de formació, gestió urbanística i ambiental. Per la seva part, la Cecot posarà a disposició de l’ACM i els seus municipis associats, l’equip tècnic i els serveis de l’Oficina per la Transició Energètica de la Cecot (OTEC). Així doncs, la FMIT i l’OTEC col·laboraran, entre d’altres, en l’assessorament, la difusió, la formació, la participació, l’impuls i la detecció de necessitats en l’àmbit de la transició energètica tant dels municipis com de les seves empreses.
L'acord arriba després d'una reunió en què el president de la Comissió d’Energia de la Cecot, Josep Rull, va presentar al president de l’Associació Catalana de Municipis (ACM) i alcalde de Deltebre, Lluís Soler, la proposta sobre desburocratització en els tràmits d’instal·lacions d’autoconsum fotovoltaic que l’entitat empresarial va elaborar i presentar públicament la setmana passada. A la trobada també hi van participar Josep Casas, coordinador de la Comissió d’Energia i director de l’Oficina per a la Transició Energètica de la Cecot; Joana Ortega, secretaria general de l’ACM i Sergi Penedès, secretari general adjunt de l'ACM i director de la Fundació Municipalista d’Impuls Territorial (FMIT), un instrument de l’ACM al servei dels ens locals en l’àmbit urbanístic, territorial i ambiental.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Diners
Manuel Lao entra en la propietat d'un altre hotel de luxe, ara a Londres
-
Diners
L'atur creix a Terrassa en termes interanuals: l'octubre es tanca amb 110 desocupats més que fa un any
-
Diners
“Ara, vaga? Vaga contra qui?”: la Cecot qüestiona l’aturada de l’11N
-
Diners
Cirsa incrementa un 73% el benefici fins setembre i assoleix els 128,3 milions d'euros
-
Diners
Premien El Cel de les Oques, Fustes Solanellas i LaFACT per les seves polítiques de recursos humans
-
Diners
Terrassa manté el pols en el sector de la ciberseguretat