Circontrol preveu tancar l'any amb 56 milions d'euros en vendes
Diners
La companyia opera amb un sol torn de producció a causa dels colls d’ampolla
- Roba esportiva feta amb plàstics del fons marí
ARA A PORTADA
Publicat el
09 de setembre de 2022 a
les 07:16
Actualitzat el
08 de setembre de 2022 a les
17:37
La companyia vallesana de solucions de recàrrega elèctrica Circontrol preveu tancar aquest any 2022 amb 56 milions d’euros en ingressos, la qual cosa suposaria un 24,4% més que el 2021.
Tot i les previsions de creixement, com bona part de les firmes del sector, l’empresa, amb seu a Viladecavalls, no fabrica més a causa dels colls d’ampolla existents: ara opera amb un sol torn de producció al dia, que tindria capacitat per ampliar a dos o fins i tot tres.
La companyia vol potenciar la seva expansió a Europa. Per això, com ja va comentar el seu director general, Joan Hinojo, en una entrevista a Diari de Terrassa a principis d’any, ha optat per l’obertura d’una oficina comercial a Alemanya, que se sumarà a les ja operatives a França i Itàlia.
El responsable de màrqueting i comunicació de l’empresa, Joan Sardà, explica que el 80% de les vendes de Circontrol són internacionals i que també s’estudia la possibilitat d’obrir delegacions a Polònia i els països nòrdics.
Amb una plantilla de 280 empleats, aproximadament el 60% d’ells enginyers, Circontrol reinverteix el 12% dels guanys en recerca i desenvolupament.
Compta amb una fàbrica a Viladecavalls que ocupa uns 9.000 metres quadrats, després que l’any passat ampliés les seves instal·lacions en 2.000 metres quadrats.
L’empresa vallesana, dedicada a la fabricació de solucions per a la mobilitat elèctrica, va ser fundada fa 25 anys, ha basat el seu ràpid creixement en els últims anys (la facturació del 2021 ja va ser un 35% superior a la del 2020) en la producció d’equips de càrrega ràpida i ultraràpida de vehicles elèctrics.
Exporta els seus productes i solucions a més de 60 països, encara que el seu focus està posat principalment al continent europeu.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Diners
Fluidra i Ignion, entre les empreses catalanes més disruptives del 2026
-
Diners
Cirsa emet bons sènior garantits per 500 milions d'euros
-
Diners
El Cel de les Oques i Masia Can Ametller, exemples a Europa de bones pràctiques d’eficiència energètica en restauració
-
Diners
Ramon Comellas rep la Medalla al Treball President Macià
-
Diners
Leitat capta 464.000 euros per reforçar el seu lideratge en projectes europeus
-
Diners
Vytrus amplia el negoci més enllà de les cèl·lules mare vegetals