Sevasa podria tancar la planta de Vacarisses
CCOO demana a la direcció de l’empresa que reconsideri la decisió

- Sevasa podria tancar la planta de Vacarisses
ARA A PORTADA
Publicat el 11 d’octubre de 2022 a les 19:47
Actualitzat el 11 d’octubre de 2022 a les 19:50
Sevasa, companyia especialitzada en la producció d'alta qualitat de vidre tècnic setinat i gravat a l'àcid per a un ús sostenible en arquitectura, podria tancar la planta que té a Vacarisses, concretament al polígon industrial Can Torrella, amb més de 40 anys d'experiència. Així ho apunten des de Comissions Obreres (CCOO), que demana a la direcció de l’empresa que reconsideri la seva decisió i s’assegui a negociar un pla industrial de futur que garanteixi la continuïtat de la planta i dels llocs de feina. Actualment hi treballen 21 persones, segons el sindicat.
Segons CCOO, l’empresa al·lega que arrossega pèrdues a causa per l’alt cost de l’aigua, que utilitza en els seus processos productius per a la fabricació de vidre, i per culpa dels talls en el subministrament del servei per part del consistori. El sindicat, però, considera que les dades aportades per l’empresa no justifiquen aquesta mesura i temen que es tracti d'una decisió estratègica de la companyia per deslocalitzar l’activitat a una altra planta que té a Calanda, "on els costos productius són més baixos i tenen més bonificacions fiscals", diuen.
El sindicat assegura que l’empresa tenia previst engegar un projecte a la planta vallesana per fabricar plaques fotovoltaiques "que de cop i volta va desaparèixer de sobre la taula", un projecte que des de CCOO consideren que podria donar continuïtat a l’activitat industrial de la fàbrica de Vacarisses.
L'empresa no s'ha pronunciat al respecte d'aquesta informació.
Notícies recomenades
-
Diners Satisfacció empresarial pel desenllaç de l’opa
-
Diners La tecnològica alemanya B. Braun celebra els 70 anys de la seva presència a Espanya des de Rubí
-
Diners La Cecot valora positivament el resultat final del procés d’OPA sobre el Banc Sabadell
-
Diners Terrassa analitza com retenir el talent industrial
-
Diners L'opa del BBVA al Banc Sabadell ha fracassat
-
Diners L'Autcat rebutja l’augment de les quotes d’autònoms i demana "diàleg real"