Leitat, entre els promotors d'una nova xarxa d'innovació de la Cambra de Barcelona
L'empresa vallesana Celsa també forma part dels impulsors de Lab3040, una nova iniciativa vol connectar els agents d'innovació de l'ecosistema empresarial català
- Leitat, entre els promotors d'una nova xarxa d'innovació de la Cambra de Barcelona
ARA A PORTADA
Publicat el
28 de novembre de 2022 a
les 12:42
Actualitzat el
28 de novembre de 2022 a les
13:44
Leitat i Celsa formaran part de Lab3040, una xarxa de connexió entre els agents d'innovació de l'ecosistema empresarial català promoguda per la Cambra de Comerç de Barcelona. El centre tecnològic terrassenc i l'empresa siderúrgica amb seu a Castellbisbal són dos dels impulsors d'aquesta iniciativa, que busca promoure la cooperaració entre corporacions, pimes, universitats, centres tecnològics i administracions.
Segons ha explicat la Cambra de Barcelona, el projecte, que compta també amb el suport d'Ibercaja, Naturgy, Sorigué i TMB, té l'objectiu de fomentar col·laboracions entre els agents de Catalunya que ajudin a posicionar a Barcelona com el "hub" de referència a nivell europeu.
Lab3040 vol convertir-se en un nexe d’unió per promoure projectes entre els membres i crear els espais necessaris per fer-ho en diferents verticals de coneixement. En el primer any en funcionament, se centraran en la sostenibilitat però a partir de l’any que ve, la xarxa obrirà noves verticals de connexió, com la de salut o la de turisme.
Durant aquest procés, Lab3040 durà a terme la detecció d’oportunitats entre les pimes i les corporacions, així com l’organització d’espais de treballs col·laboratius entre els principals agents de l’ecosistema.
Notícies recomenades
-
Diners
Conseqüències de la guerra a l’Iran
-
Diners
Sensofar amplia la seva xarxa internacional amb nous distribuïdors a Europa i Amèrica
-
Diners
Sis micropimes del Vallès Occidental impulsen la seva competitivitat amb el programa Comerç 21
-
Diners
Blackstone ven el 3,6% de Cirsa per 77,6 milions d’euros
-
Diners
Movento guanya pes a Catalunya amb l’adquisició d’Auto Beltrán
-
Diners
Fluidra arriba al 93% d'ús d'electricitat renovable