Vidal Gomà s’integra al grup GuinotPrunera
Diners
La firma terrassenca del sector immobiliari canvia de mans i entra a formar part d’un grup amb seu a Barcelona que no descarta més operacions a la ciutat
- Vidal Gomà s’integra al grup GuinotPrunera
ARA A PORTADA
-
Terrassa Llum verda al macropolígon dels Bellots II amb una inversió de 73 milions d'euros Joan Muñoz
-
Terrassa Què es necessita per estudiar a Terrassa?: consulta les notes de tall per accedir a la universitat Arnau Fort
-
Terrassa Quants espectadors van tenir els concerts de Festa Major?: Consulta totes les dades de la diada Joan Muñoz
-
-
Terrassa Un dispositiu policial contra l'incivisme a Sant Pere Nord es tanca amb dues denúncies i 25 identificats Joan Muñoz
Publicat el
18 de febrer de 2023 a
les 08:04
Actualitzat el
17 de febrer de 2023 a les
16:08
L’empresa terrassenca del sector immobiliari Vidal Gomà, dedicada a l’administració de finques, comunitats i gestió de patrimonis des de l’any 1984, inicia una nova etapa. La companyia immobiliària ha canviat de mans i s’ha integrat recentment al grup GuinotPrunera, una de les empreses amb gran recorregut dins del sector immobiliari a Catalunya, amb una forta presència a les províncies de Barcelona i Girona.
Emilià Lázaro, antic administrador únic i exdirector general de Vidal Gomà, explica que havia arribat el moment personal de posar punt final. “Vaig conèixer els responsables de GuinotPrunera i vaig considerar que era la millor opció per donar continuïtat a Vidal Gomà, tant per al personal com per als clients i per a la ciutat”, comenta.
GuinotPrunera va sorgir l’any 2009 de la fusió de Finques Guinot, fundada el 1905 a Barcelona, i Finques Prunera, de Molins de Rei, i ofereix un servei integral dins les àrees de consultoria i intermediació immobiliària, gestió de patrimonis i administració de comunitats de propietaris. El grup té la seu a Barcelona i compta amb diverses oficines ubicades a Barcelona mateix, el Baix Llobregat, el Vallès Oriental i Girona.
Es tracta d’una companyia en ple creixement que ara mateix es troba en una fase d’acceleració. “Estàvem en cerca activa. Creiem que Terrassa és una ciutat amb un teixit econòmic i social molt rellevant i per a nosaltres era important obrir-hi oficina, però el nostre model no es basa en franquícies o a obrir oficines des de zero sinó en la compra de carteres”, exposa Jordi Tomàs, conseller delegat de GuinotPrunera, que no descarta noves operacions a la ciutat. “Creiem molt en Terrassa i tot el que sigui interessant per al nostre negoci ho estudiarem i hi intentarem entrar”, avança.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Diners
Terrassa tanca el juny amb un lleu retrocés d'afiliats a la Seguretat Social
-
Diners
Reempresa reincorpora l'Ajuntament de Girona a la xarxa de punts d'atenció
-
Diners
La Sirena manté les vendes el 2025 però torna als números vermells
-
Diners
Una vintena de pimes vallesanes acceleren el seu creixement de la mà de la Diputació i Pimec
-
Diners
Fluidra i Ignion, entre les empreses catalanes més disruptives del 2026
-
Diners
Cirsa emet bons sènior garantits per 500 milions d'euros