Panés presidirà el nou consell territorial i sectorial de pimes de Foment
El president de la Cecot serà el responsable de visibilitzar el pes de les petites i mitjanes empreses dins de la patronal catalana
- Panés presidirà el nou consell territorial i sectorial de pimes de Foment
ARA A PORTADA
-
El Segle XXI es reactiva: Consum i Areafit lideren la recuperació del complex comercial a Terrassa Pilar Màrquez
-
-
-
Terrassa puja al podi olímpic: la tecnologia darrere de l'històric or de Lucas Pinheiro Laura Massallé
-
Indignació amb el menjar de l'escola pública: “La meva filla no vol anar al menjador perquè passa gana” Arnau Fort
Publicat el
18 d’abril de 2023 a
les 11:11
Actualitzat el
18 d’abril de 2023 a les
13:55
El president de la patronal terrassenca Cecot, Xavier Panés, liderarà el nou Consell Territorial i Sectorial de Pimes que crearà Foment del Treball després del procés d’integració de Fepime iniciat ara fa un any. El president de la institució, Josep Sánchez Llibre, ho va anunciar aquest dilluns en el tancament de l'Assemblea General de la patronal catalana.
Panés, també vicepresident de Foment del Treball, presidirà aquest nou organisme i serà el responsable de visibilitzar el pes de les petites i mitjanes empreses dins de l'entitat empresarial. De fet, la creació d'aquest consell respon a la voluntat de crear un "pool" de serveis per a totes les organitzacions territorials i sectorials per millorar l’actuació i la coordinació de totes les organitzacions confederades a Foment i ser més eficients en la defensa dels interessos de les pimes i dels autònoms.
De fet, la base principal de Foment són petites i mitjanes empreses enquadrades en les seves organitzacions sectorials i en l’àmbit territorial en les organitzacions territorials de la patronal.
"Espero que tot això estigui en ple rendiment el pròxim mes de setembre", va exposar Sánchez Llibre, que també va anunciar que, per la seva banda, Helena de Felipe, fins ara presidenta de Fepime, ocuparà la vicepresidència d’afers exteriors de Foment al Comitè Econòmic i Social Europeu (CESE) per posicionar Foment a nivell internacional.
Panés va ser nomenat vicepresident de Foment del Treball, entitat de la qual forma part de la Cecot, el passat mes de desembre. L’organització empresarial catalana va aprovar la seva incorporació al comitè executiu de l’associació liderada per Josep Sánchez Llibre com un dels seus 15 vicepresidents. L'empresari terrassenc va accedir a la presidència de la Cecot a finals de juny del 2022, agafant el relleu a Antoni Abad.
https://www.diarideterrassa.com/economia/2022/12/12/xavier-panes-president-cecot-terrassa-nou-vicepresident-foment-treball/
Notícies recomenades
-
Diners
La Cambra de Comerç de Terrassa impulsa un programa pioner d'IA en l’àmbit empresarial
-
Diners
Terrassa i la Generalitat creen un grup de treball per simplificar tràmits empresarials
-
Diners
Labiana tanca un préstec sindicat de 37 milions d'euros i llança una ampliació de capital de fins a 5,07 milions
-
Diners
La terrassenca Marta Sánchez, nova vocal de la CEOE
-
Diners
Una vintena de pimes industrials inicien a Terrassa una prova pilot per convertir-se en més sostenibles
-
Diners
La Cecot llança nous vídeos i reculls de lèxic per impulsar el català en l’àmbit laboral