L'egarenca Energiber compra l'empresa fotovoltaica In-meco, de Sentmenat
Diners
Des de la companyia expliquen que estan en ple procés d'integració vertical de serveis
- L'egarenca Energiber compra l'empresa fotovoltaica In-meco, de Sentmenat
ARA A PORTADA
-
-
Terrassa El PSC condiciona el suport al pressupost a aturar la venda de dos solars de Foment: “És inadmissible” Pilar Màrquez
-
Terrassa Esportistes que s'han fet "influencers": "Estic tot el dia fent aquesta feina" Jordi Guillem
-
-
Terrassa La Marató de donació de sang de Terrassa celebra 20 anys amb quatre jornades de crida als donants Arnau Fort
Publicat el
12 de juny de 2023 a
les 12:42
Actualitzat el
12 de juny de 2023 a les
12:43
La consultora especialista en autoconsum fotovoltaic Energiber, que té la seu central a Terrassa des del 2022, ha anunciat aquest dilluns la compra d'In-meco, empresa especialitzada en instal·lacions fotovoltaiques.
La firma, amb seu a Sentmenat passa a formar part d'Energiber, que la destaca om una de les instal·ladores de plaques solars fotovoltaiques de referència. D'aquesta forma, completarà el seus serveis amb feines centrades en instal·lacions elèctriques i fotovoltaiques i manteniment industrials.
David García, CEO d'Energiber, explica que estan "en ple procés d'integració vertical de serveis que fa que una de les potes més importants sigui el servei que donem al client". García creu que la millor manera per fidelitzar els clients és "amb personal propi com el d'In-meco".
L'empresa terrassenca es troba en ple procés d'expansió. Ha realitzat obres d'autoconsum per a empreses i domicilis a Catalunya, però també ha fet treballs a Galícia, Castella i Lleó, Andalusia, Madrid, Guipúzcoa, Aragó, La Rioja i Navarra. Fa uns dies va informar de l'obertura de noves delegacions a Saragossa, Càceres, Sant Sebastià i Granada.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Diners
La Cecot reforça les eines per anticipar la insolvència de les pimes
-
Diners
Aprenent a gestionar les ressenyes amb IA
-
Diners
Ametller Origen reuneix prop de 500 proveïdors per celebrar el seu 25è aniversari
-
Diners S’han creat 56 empreses noves en el darrer trimestre a Terrassa
-
Diners
La millora del servei al client, tema central al Values Day del BBVA
-
Diners
La Cambra de Terrassa reunirà LAMP, Vytrus Biotech i Vega Instrumentos per analitzar l'impacte econòmic de la sostenibilitat