Pimec inicia una campanya per posar en valor el comerç local
Diners
La iniciativa compta amb uns 1.400 establiments de la comarca adherits
ARA A PORTADA
-
-
-
Esports El Terrassa FC mostra el seu enuig amb el Girona "B" i la Federació Espanyola per la suspensió del partit de lliga Sergi Estapé
-
Diners La Cecot celebra la unificació dels calendaris de Verifactu i la factura electrònica Laura Massallé
-
Terrassa Comencen les obres per millorar el vial lateral de la plaça de Salvador Espriu Pilar Màrquez
Publicat el
27 de novembre de 2023 a
les 19:53
Actualitzat el
28 de novembre de 2023 a les
16:44
La patronal Pimec Comerç Vallès Occidental ha posat en marxa la campanya “Escolta el batec del teu comerç”, que té l’objectiu de posar en valor el comerç i la restauració local, així com visualitzar les seves fortaleses i el seu valor afegit, desvinculant-se del Black Friday. La iniciativa, que compta amb uns 1.400 establiments de la comarca adherits, també vol impulsar la consciència col·lectiva sobre els avantatges de la compra i el consum al territori.
Les associacions adherides participaran en la campanya decorant els establiments amb la imatge gràfica de la iniciativa i fent difusió dels valors de la proximitat a través de les xarxes socials. A més, s’han plantejat altres accions als comerços com el repartiment de globus, obsequis, vals de compra, exposicions de fotografies d’artistes locals, etc.
Aquestes accions estan previstes pels dies 1, 2 i 3 de desembre, tot i que a nivell comunicatiu s’allargarà durant tot el mes per aprofitar l’època de les compres nadalenques.
El president de Pimec Comerç Vallès Occidental, Xavier Oliver, ha manifestat que “el comerç urbà majoritàriament es desvincula del Black Friday perquè és una jornada promoguda per plataformes online i grans establiments, que sí que es beneficien, però no contribueixen a l’economia dels nostres municipis com sí ho fan el comerç i la restauració local”.
La campanya se celebra a tot el territori català amb més de 19.000 establiments participants.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Diners
Drons i habitacions per a estudiants: dues iniciatives vinculades a Terrassa entren al programa de "deep tech" de la UPC
-
Diners Buoh porta a la BNEW la seva IA per acostar els productes financers als clients
-
Diners
Els mercats repunten
-
Diners
Javier Cottet, president de Cottet : “Em preocupa que la següent generació vegi el valor de ser empresari”
-
Diners
Obrir portes dels mercats internacionals
-
Diners
Kern Pharma nomena Xavier Pont com a nou director general