Bruce Walker Brooks formalitza la seva dimissió com a conseller delegat de Fluidra
El maig, la companyia vallesana ja va anunciar el nomenament de Jaime Ramírez
ARA A PORTADA
Publicat el 02 de setembre de 2024 a les 13:38
Actualitzat el 02 de setembre de 2024 a les 15:56
El consell d'administració de la multinacional vallesana Fluidra ha acordat prendre raó de la dimissió de Bruce Walker Brooks com a conseller delegat de la societat, amb efectes des d'aquest diumenge, 1 de setembre, segons ha informat aquest dilluns la firma amb seu a Sant Cugat del Vallès a la Comissió Nacional del Mercat de Valors (CNMV). Bruce Walker Brooks continuarà a l'empresa com a conseller no executiu de Fluidra durant el termini per al qual va ser nomenat.
El passat 20 de maig, Fluidra va informar que el seu consell d'administració havia aprovat el nomenament de Jaime Ramírez com a nou conseller delegat, en substitució de Bruce Walker Brooks, per a liderar la pròxima fase d'expansió de la companyia especialitzada en equips i solucions connectades en el sector de la piscina i "wellness".
Bruce Walker Brooks, llicenciat en Màrqueting per la Universitat de Virgínia, ha aportat a Fluidra una "important" experiència en direcció internacional, després d'una trajectòria professional de més de 20 anys a Black & Decker Corporation, ha destacat la companyia vallesana.
El 2011 es va unir a Zodiac Pool Solutions, on va ocupar el càrrec de conseller delegat. En la seva etapa a Zodiac, Brooks va portar a la societat a un enfocament centrat en el mercat residencial de piscines, liderant així el ressorgir financer de l'empresa després del 2011.
El 2016, va supervisar la "reeixida" transició de propietat del Grup Carlyle al Grup Rhône i, el 2018, va ser "decisiu" en el pla d'integració amb Fluidra.
Notícies recomenades
-
Diners
Recaptació rècord a la Nit Solidària de Movento Stern
-
Diners
Ficosa supera els 30 milions de càmeres produïdes en els últims 11 anys
-
Diners
Bike Ocasión incrementa la facturació un 70% i assoleix els 23 milions d'euros el 2025
-
Diners
Dos projectes de Healthcare Vallès i el terrassenc Mesai, seleccionats per al 4YFN 2026
-
Diners
Cirsa tanca la compra de quatre casinos al Perú
-
Diners
Quant cobren els terrassencs: el sou mitjà puja, però queda per sota de la mitjana catalana