Bruce Walker Brooks formalitza la seva dimissió com a conseller delegat de Fluidra
Diners
El maig, la companyia vallesana ja va anunciar el nomenament de Jaime Ramírez
ARA A PORTADA
-
Terrassa Cancel·lacions i nous horaris l'últim dia de la Festa Major per esquivar la calor intensa Pilar Màrquez
-
Terrassa Un nou dispositiu del Pla Kanpai contra la multireincidència es tanca amb 4 detinguts i 191 identificats a Terrassa Redacció
-
Terrassa Alerta vermella a Terrassa: l'onada de calor amenaça amb batre rècords històrics Joan Muñoz | Arnau Fort
-
-
Terrassa Xavier Casas, bomber terrassenc: "L'olor, la visió, allò que escoltes a Veneçuela et destrossa; és una experiència molt dura" Joan Muñoz
Publicat el
02 de setembre de 2024 a
les 13:38
Actualitzat el
02 de setembre de 2024 a les
15:56
El consell d'administració de la multinacional vallesana Fluidra ha acordat prendre raó de la dimissió de Bruce Walker Brooks com a conseller delegat de la societat, amb efectes des d'aquest diumenge, 1 de setembre, segons ha informat aquest dilluns la firma amb seu a Sant Cugat del Vallès a la Comissió Nacional del Mercat de Valors (CNMV). Bruce Walker Brooks continuarà a l'empresa com a conseller no executiu de Fluidra durant el termini per al qual va ser nomenat.
El passat 20 de maig, Fluidra va informar que el seu consell d'administració havia aprovat el nomenament de Jaime Ramírez com a nou conseller delegat, en substitució de Bruce Walker Brooks, per a liderar la pròxima fase d'expansió de la companyia especialitzada en equips i solucions connectades en el sector de la piscina i "wellness".
Bruce Walker Brooks, llicenciat en Màrqueting per la Universitat de Virgínia, ha aportat a Fluidra una "important" experiència en direcció internacional, després d'una trajectòria professional de més de 20 anys a Black & Decker Corporation, ha destacat la companyia vallesana.
El 2011 es va unir a Zodiac Pool Solutions, on va ocupar el càrrec de conseller delegat. En la seva etapa a Zodiac, Brooks va portar a la societat a un enfocament centrat en el mercat residencial de piscines, liderant així el ressorgir financer de l'empresa després del 2011.
El 2016, va supervisar la "reeixida" transició de propietat del Grup Carlyle al Grup Rhône i, el 2018, va ser "decisiu" en el pla d'integració amb Fluidra.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Diners
Fluidra i Ignion, entre les empreses catalanes més disruptives del 2026
-
Diners
Cirsa emet bons sènior garantits per 500 milions d'euros
-
Diners
El Cel de les Oques i Masia Can Ametller, exemples a Europa de bones pràctiques d’eficiència energètica en restauració
-
Diners
Ramon Comellas rep la Medalla al Treball President Macià
-
Diners
Leitat capta 464.000 euros per reforçar el seu lideratge en projectes europeus
-
Diners
Vytrus amplia el negoci més enllà de les cèl·lules mare vegetals