Acord per promoure la formació en idiomes a l'empresa
L'Agrupació de Polígons de Terrassa i Salt Idiomes signen un conveni de col·laboració
ARA A PORTADA
Publicat el
16 d’octubre de 2024 a
les 15:47
Actualitzat el
16 d’octubre de 2024 a les
17:53
L’Agrupació de Polígons de Terrassa, associada a la Cecot, i Salt Idiomes, amb més de 35 anys d’experiència i prop de 70 professors, uneixen forces per promoure la formació a les empreses. Ambdues entitats han firmat un conveni de col·laboració per tal que totes les empreses de l’agrupació puguin gaudir d’un descompte en els serveis d’idiomes.
Les empreses podran beneficiar-se d’un 10% de descompte per als treballadors que incorporin a qualsevol de les tres escoles que Salt Idiomes té a Terrassa així com la formació d’idiomes en línia a les seves empreses.
El conveni de col·laboració ha estat segellat pel president de l’Agrupació de Polígons de Terrassa, Jordi Vilar, i el gerent de Salt Idiomes, José Luis Cano.
Vilar ha destacat “la importància d’aquest acord comercial amb Salt Idiomes, ja que d’aquesta forma donem valor al ser i treballar a Terrassa”. Alhora, ha volgut remarcar l’objectiu de l’agrupació: “La nostra intenció és fomentar l’aprenentatge per a tots els treballadors dels deu polígons de Terrassa que actualment formen part activa de l’agrupació. Estem segurs que aquest acord serà un èxit i un punt de partida per a altres col·laboracions de futur”.
Amb aquest conveni, totes les empreses que integren aquests deu polígons industrials de Terrassa, es podran beneficiar d’aquests avantatges formatius que des de Salt Idiomes recorden que són bonificables mitjançant el crèdit formatiu de FUNDAE.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Diners
La plantilla de Ficosa inicia una vaga contra l’ERO a la planta de Viladecavalls
-
Diners
Puig i Estée Lauder trenquen les negociacions per a una possible fusió
-
Diners
Circutor aborda els reptes i oportunitats de la transició energètica a l'empresa
-
Diners
La Cambra de Terrassa reuneix 32 empreses i entitats i més de 200 ofertes de feina a la fira ActiVallès
-
Diners
Cirsa obté un benefici net de 44,6 milions d'euros el primer trimestre, un 59% més
-
Diners
Terrassa impulsa un hackathon per reduir la bretxa laboral de les dones