L'atur s'incrementa en 44 persones a l'octubre a Terrassa
El nombre d'egarencs desocupats creix un lleuger 0,36%, fins a les 12.136 persones. Aquesta és, però, la dada més baixa del desè mes de l'any des del 2007

- L'atur s'incrementa en 44 persones a l'octubre a Terrassa
Ara a portada

- Laura Massallé
- Redactora a Diari de Terrassa
Publicat el 05 de novembre de 2024 a les 13:39
Actualitzat el 05 de novembre de 2024 a les 13:46
Després de la treva de setembre, l'atur ha tornat a repuntar un pèl a Terrassa a l'octubre. Segons les dades publicades aquest dimarts per l'Observatori del Treball i Model Productiu, l'últim mes les llistes del serveis públic d'ocupació s'han incrementat en 44 terrassencs.
Terrassa ha tancat el mes d'octubre amb un total de 12.136 desocupats i un lleuger creixement d'un 0,36% respecte del setembre. Ara bé, si la comparació es fa amb el mes d'octubre de l'any passat, hi ha hagut un descens d'un 3,72%. Ara hi ha 469 terrassencs aturats menys que fa un any, quan eren 12.605.
L'octubre és un mes en què tradicionalment acostuma a engrossir-se el nombre d’egarencs apuntats a les llistes dels serveis d’ocupació. De fet, en els últims anys la ciutat només ha experimentat baixades a l’octubre en quatre ocasions (el 2022, el 2021, el 2020 i el 2015).
La xifra de 12.136 terrassencs sense feina és, però, la dada més baixa d'aturats en un mes d'octubre a Terrassa des de l'any 2007.
Notícies recomenades
-
Diners Només un 52% de les empreses ha iniciat l'activitat amb normalitat aquest dimarts
-
Diners La Cambra de Terrassa obre inscripcions per a la segona edició de l’acceleradora empresarial “Impulsa Startup”
-
Diners La Cecot demana declarar dilluns com a dia inhàbil a efectes administratius
-
Diners Les empreses lamenten manca d'informació i pèrdues econòmiques