Aermont adquireix el centre de dades de Telefónica a Terrassa
El fons britànic compra Nabiax, empresa participada fins ara per l'operadora i Asterion

- Aermont adquireix el centre de dades de Telefónica a Terrassa
ARA A PORTADA
Publicat el 14 de novembre de 2024 a les 16:48
Actualitzat el 15 de novembre de 2024 a les 19:41
El fons britànic Aermont Capital ha tancat l'adquisició del 100% de Nabiax, que opera un centre de dades de Teléfonica al carrer de Bartomeu Amat de Terrassa. De fet, Nabiax era fins ara l'empresa de centres de dades d'Asterion Industrial Partners(80%) i Telefónica (20%) i la seva cartera està formada per tres centres: el de Terrassa i dos més ubicats a Alcalá de Henares i Julián Camarillo (ambdós a Madrid).
La potència instal·lada conjunta en els tres és de 35 megawatts (MW), però Asterion ha ressaltat que la capacitat d'expansió d'aquests actiu "permetria a mig termini" una potència instal·lada superior als 100 MW.
L'operació ronda els 1.000 milions d'euros, tot i que el comunicat d'Asterion no concreta l'import exacte de la transacció.
Notícies recomenades
-
Diners La Cambra de Comerç de Terrassa analitza la sostenibilitat com a factor de competitivitat empresarial
-
Diners Bombolles que acompanyen famílies i amics des de fa 130 anys
-
Diners El capital privat arriba als minoristes
-
Diners “Les empreses familiars tenen un paper fonamental”
-
Diners La bretxa salarial de gènere a Terrassa, la més baixa dels grans municipis vallesans
-
Diners Els egarencs cobren 29.062 euros bruts a l’any de mitjana