- Un dimarts sense gairebé cap núvol
ARA A PORTADA
-
Terrassa Ja hi ha data per als 208 pisos de protecció oficial de l'AEG: s'entregaran el 2028 Pilar Màrquez
-
Terrassa Terrassa crida a la convivència en una Diada entre el record del 1976 i l'amnistia: "Catalunya ha de ser de totes i tots" Pilar Màrquez
-
Terrassa Xavi Coral recorda l'11-S, 25 anys després: “Amb les xarxes socials, hagués estat molt més difícil d’informar” Arnau Fort
-
-
Terrassa El clam per un Portal de Sant Roc més verd i sense pàrquing: “És un espai perfecte per omplir d’arbres” Alejandro García
Publicat el
25 de gener de 2022 a
les 07:46
El sol dominarà amb força al llarg de tot aquest dimarts a Terrassa. que gaudirà d'un dia amb cel serè i sense pràcticament cap núvol.
Les temperatures seran semblants a les del dia anterior. La mínima quedarà al voltant dels 2ºC i la máxima rondarà els 11ºC.
Fins a mig matí i a partir del vespre s'imposarà el vent fluix i de nord-oest. La resta del dia es mantindrà fluix i de component sud i est.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Terrassa
Els Castellers de Terrassa, de la Diada catalana a la de l'Avi Emili
-
Terrassa
FOTOS | Arròs, marisc i cargols
-
Terrassa
Prodis trasllada el seu centre d'operacions: "No hi cabíem, era molt difícil demanar silenci"
-
Terrassa Detectats dos nous positius de pesta porcina africana que eleven a 386 els casos confirmats
-
Terrassa
FAQS | Alerta per temps extrem i feina: què diu la llei sobre anar o no a treballar?
-
Terrassa
Mor Cristóbal Colón, premiat l'any 2025 a Terrassa amb el Reconeixement Cecot a la Personalitat