El CN Terrassa suma tretze medalles en el Trofeu Fèlix Serra Santamans
Esports
David Benítez va assolir dues victòries en aquesta competició
- El CN Terrassa suma tretze medalles en el Trofeu Fèlix Serra Santamans
ARA A PORTADA
Publicat el
09 de novembre de 2021 a
les 10:35
El CN Terrassa va assolir tretze medalles (dues d’or, cinc de plata i sis de bronze) en el Trofeu Fèlix Serra Santamans, primera prova del Circuit Català de Trofeus de Natació, que va desenvolupar-se a les instal·lacions del CN Manresa.
David Benítez va sumar les dues victòries de la delegació local en imposar-se en els 50 (28"24) i 100 metres braça (1'01"87). L’egarenc va arrodonir la seva actuació amb una medalla de bronze en els 200 braça (2'18"65). Mario Mollà va ser l’altre nom destacat en penjar-se un total de cinc medalles. Va obtenir la de plata en els 100 (49"71) i els 200 lliure (1'47"67) i la medalla de bronze en els 400 lliure (3'54"11) i els 50 (24"45) i 100 papallona (54"39).
Miguel Durán, per la seva banda, va penjar-se la medalla de plata en els 400 metres lliure (3'50"65), igual que Adrián Santos en els 50 esquena (25"31) i Víctor de Pablo en els 100 braça (1'04"31). Van completar la collita de podis els bronzes de Guillem Lázaro en 200 papallona (2'04"04) i d’Eric Rodelas en 50 braça (29"72).
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Esports
Un stroke en el darrer quart condemna la selecció espanyola masculina
-
Esports
Egara i CD Terrassa debutaran com a locals a la lliga de la Divisió d'Honor masculina de hockey
-
Esports
Un derbi Atlètic-CD Terrassa per començar la lliga de la Divisió d'Honor femenina
-
Esports
Meritori cinquè lloc de la selecció catalana sub-21 en el Mundial de korfbal
-
Esports
Còmoda golejada de la selecció espanyola sub-18 de waterpolo a Tenerife
-
Esports
Subcampionat d'Europa per a la selecció masculina sub-20 de waterpolo