Camus, Leitón, Ortiz i Peña jugaran la fase europea de la Lliga Mundial femenina
Esports
Disputaran a Tenerife la fase final europea de la Lliga Mundial
- Camus, Leitón, Ortiz i Peña jugaran la fase europea de la Lliga Mundial femenina
ARA A PORTADA
Publicat el
19 d’abril de 2022 a
les 13:50
Actualitzat el
19 d’abril de 2022 a les
16:39
Les waterpolistes del CN Terrassa Paula Camus, Paula Leitón, Bea Ortiz i Pili Peña han estat convocades amb la selecció espanyola per participar en la final de la fase europea de la Lliga Mundial de waterpolo que se celebrarà entre divendres i diumenge a Tenerife.
La convocatòria la completen les següents 11 jugadores: Laura Ester, Judith Forca i Irene González (CN Sabadell); Anni Espar, Sílvia Morell i Cristina Nogué (CN Mataró); María Palacio, Ariadna Ruiz i Martina Terré (CN Sant Andreu); Alba Muñoz (CE Mediterrani); i Elena Ruiz (CN Rubí).
Divendres a les 13 hores, Espanya s’enfrontarà a Grècia. Dissabte es jugaran les semifinals i diumenge a les 13.30 la final.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Esports
Empat de l'Egara masculí i derrota del CD Terrassa femení
-
Esports
Toni Bou, 40 vegades campió del món de trial: “Sempre penses en la retirada, però encara tinc corda”
-
Esports
Tampoc hi haurà hockey de la Divisió d'Honor aquest diumenge
-
Esports
La Cursa Fanny Sallés – Cursa de les Dones de Terrassa també queda suspesa
-
Esports
La Federació Catalana de Futbol suspèn la jornada per l'alerta vermella meteorològica
-
Esports
El CD Terrassa no pot badar dissabte amb el Carpesa