La selecció masculina goleja 17-6 Alemanya i busca rival per als quarts
Esports
El terrassenc Álvaro Granados ha anotat tres gols aquest divendres davant d'Alemanya
- La selecció masculina goleja 17-6 Alemanya i busca rival per als quarts
ARA A PORTADA
-
-
Terrassa Un bomber de Terrassa vola a la zona zero de Veneçuela: "Anem a ajudar, el caos només s’arregla posant ordre de mica en mica" Joan Muñoz
-
Terrassa El ple debat l'ús de la plaça de Rosa Mora per a gossos amb el Parc del Nord com a alternativa Pilar Màrquez
-
Cultura i Espectacles Premi per a Rosa Boladeras: "“Ha desenvolupat una carrera versàtil que combina teatre, televisió i cinema" Javier Llamas
-
Terrassa Què ha fallat a les Matemàtiques de les PAU?: “Era un examen excessivament llarg” Arnau Fort
Publicat el
02 de setembre de 2022 a
les 15:57
Tres victòries en tres partits i primera posició del grup "C" per a la selecció espanyola masculina de waterpolo, que ha sumat els nou punts en joc en aquesta primera fase. El combinat que prepara David Martín s'ha imposat aquest divendres per 17 gols a 6 a la selecció alemanya (5-1, 7-1, 3-4 i 2-0). Dimarts vinent a les 19 hores disputarà el duel de quarts de final contra un rival encara per determinar. El jugador terrassenc del Barceloneta Álvaro Granados ha anotat tres gols, per un de Bernat Sanahuja, del CN Sabadell. No ha estat alineat en aquest partit el waterpolista del CN Terrassa Alberto Barroso.
Dos míssils d'Alberto Munárriz en els primers atacs van situar els espanyols amb un avantatge que mai no abandonarien. Van guanyar el primer quart per un contundent 5 a 1. Només Marko Stam ha pogut suportar la pressió defensiva dels espanyols per marcar. Els de Martín van mostrar una gran varietat de recursos ofensius en les cinc dianes.
Al segon període, Espanya no es va voler refiar d'un rival que va viure la seva època d'esplendor als anys 80. Després de patir davant dels Països Baixos, els de David Martín van continuar prement l'accelerador i es van anotar el segon parcial per 7 gols a 1. El matx va arribar al descans amb un ja definitiu 12 a 2.
Els alemanys no van ser capaços en cap moment d'apropar-se en el marcador. Espanya va mantenir-se ben ferma en defensa i es va tancar el tercer període amb un parcial acumulat de 15 a 6. Amb el partit ja molt baix de revolucions, Martín va aprofitar per fer rotacions i ajustar el seu sistema tàctic de cara a propers partits.
La setmana vinent, Espanya jugarà els quarts de final dimarts a les 19 hores. Si es classifica, les semifinals seran dijous. I la gran final el dissabte dia 10 de setembre a les 20.30 hores.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Esports
Espectacular podi terrassenc en els 100 lliure a Palma
-
Esports
Divuit terrassencs, a les convocatòries de les seleccions sub-21
-
Esports
Tres plates per al CN Terrassa en la primera jornada
-
Esports
Set waterpolistes egarencs preparen les Copes del Món al CAR
-
Esports
Natàlia Escot s'estrena diumenge a l'Europeu femení sub-19
-
Esports
János Olgyay, subcampió d'Hongria de ciclisme en carretera sub-13