Dani Olmo guanya la Copa alemanya per segon cop
El futbolista terrassenc aconsegueix el seu segon títol amb el Leipzig
- Álvaro Granados es queda a un pas de la Champions de waterpolo
ARA A PORTADA
-
-
Ona Martínez, candidata d'ERC: "Les famílies de Terrassa guanyen 1.800 euros anuals menys que a Sabadell" Pilar Màrquez
-
-
Positivo Boy & Girl, botiga de barri: “Ens buscàvem la vida i anàvem a Londres per buscar producte que aquí no estava tan vist” Alejandro García
-
Estudiants nocturns a la biblioteca per a preparar les PAU: “Al matí prefereixo dormir fins tard i allargar a les nits” Arnau Fort
Publicat el
03 de juny de 2023 a
les 22:14
Actualitzat el
04 de juny de 2023 a les
01:05
El futbolista terrassenc Dani Olmo s'ha proclamat aquest dissabte campió de la Copa d'Alemanya de futbol per segon any consecutiu amb el Leipzig, després de guanyar per 2 a 0 l'Eintracht Frankfurt a la final disputada a Berlín. El Leipzig s'ha avançat en el marcador en el marcador en el minut 71, amb un gol que ha marcat Nkunku. El segon gol ha arribat al minut 85 i l'ha anotat Szoboszlai.
Aquest és el segon títol de la història del Leipzig, que l'any passat va superar el Friburg a la tanda de penals.
Dani Olmo completa així una setmana extraordinària que es va iniciar amb la seva renovació amb el Leipzig fins a 2027 i el divendres va ser convocat amb la selecció espanyola per disputar la fase final de la Nations League.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Esports
“Ens van anul·lar els resultats de la passada Mitja”
-
Esports
Tot o res per a l’Atlètic Terrassa al Pau Negre
-
Esports
Jornada de comiats al Club Egara: Mariona Girabent, Maialen García i Berta Muñoz
-
Esports
Nou jugadors de Terrassa disputaran la segona part de la Pro League
-
Esports
“Treballo cada dia per ser als Jocs de Los Angeles”
-
Esports
El CN Terrassa perd per penals contra el CN Sant Andreu i es queda sense final