- El Terrassa FC fitxa l'extrem Sergio Buenacasa
ARA A PORTADA
Publicat el
22 de gener de 2024 a
les 18:25
El Terrassa FC ha reforçat la seva davantera amb la incorporació de l'extrem aragonès Sergio Buenacasa. El futbolista, de 27 anys, arriba procedent del CD Teruel, un equip que ha pujat aquesta temporada a la Primera Federació.
Format a les categories inferiors del FC Barcelona (2010-2013) i el Juventus, on va jugar a la categoria Primavera de la lliga italiana (2013-2015), el nou jugador terrassista ha vestit les samarretes del filial (Tercera Divisió) i el primer equip (Segona Divisió) del Real Zaragoza (2015-2017). Ha defensat també els colors del Barakaldo a la Segona Divisió "B" (2017-2018), el Mallorca, a Segona Divisió (2018-2019), la Ponferradina a Segona Divisó (2019), el Málaga, a Segona Divisió (2020), l’Hércules a Segona Divisió "B" (2020-2021) i, a Primera Federació, amb la Cultural y Deportiva Leonesa (2021-2022), La Nucía (2022) i el Talavera de la Reina (2023).
Buenacasa, que aterra a l’Estadi Olímpic de Terrassa per reforçar l’atac d’un Terrassa FC que arrencat l’any amb dues victòries i un empat, lluirà el dorsal "11" de l’equip. El saragossà s'incorporarà dimecres a les 10.30 hores a les sessions d’entrenament del primer equip.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Esports
“Ens van anul·lar els resultats de la passada Mitja”
-
Esports
Tot o res per a l’Atlètic Terrassa al Pau Negre
-
Esports
Jornada de comiats al Club Egara: Mariona Girabent, Maialen García i Berta Muñoz
-
Esports
Nou jugadors de Terrassa disputaran la segona part de la Pro League
-
Esports
“Treballo cada dia per ser als Jocs de Los Angeles”
-
Esports
El CN Terrassa perd per penals contra el CN Sant Andreu i es queda sense final