ARA A PORTADA
-
Terrassa Sense trens a l'R4, incertesa i poques alternatives: "Per culpa seva, vas de cul" Arnau Fort
-
Terrassa El camí del revolucionari Juli Soler, de Terrassa a elBulli: “Sense ell, Ferran Adrià no hagués estat qui és avui” Arnau Fort
-
Esports El vessant solidari de l’egarenc Dani Olmo: "Em sentia en deute amb Croàcia i volia retornar-li alguna cosa" Sergi Estapé
-
Diners Més de 6.000 empreses salvades en 15 anys: “Ens ho van posar tot molt fàcil durant tot el procés” Laura Massallé
-
Publicat el
30 de maig de 2018 a
les 12:18
Un camión ha chocado esta mañana contra un andamio situado en un edificio de dos plantas en el número 35 de la calle de Sant Francesc. A consecuencia del choque, se ha desprendido una placa del andamio y ha herido a un trabajador, que ha sido trasladado en "estado menos grave" al Hospital Universitari Mútua Terrassa por un vehículo del Servicio de Emergencias Médicas (SEM). Los Bombers han recibido el aviso a las 10.16 horas y hasta el lugar se han trasladado tres dotaciones. Tras el choque, el andamio, que no ha llegado a derrumbarse, ha perdido estabilidad, por lo que los bomberos, que ha estado en el lugar del siniestro algo más de hora y media, lo han desmontado.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Terrassa
Els altres terrassencs antifranquistes: “Me fui sin daros un beso”
-
Terrassa
Una nova cara per a la plaça de l’Aigua?
-
Terrassa
Terrassa aborda el biaix de gènere en el diagnòstic de les malalties minoritàries
-
Terrassa
Els Bombers Voluntaris es concentren als jutjats de Terrassa: "Tots els treballadors han de tenir assegurada la cotització a la Seguretat Social"
-
Terrassa
Reprenen de circulació de trens de Rodalies amb incertesa encara a l'R4
-
Terrassa
Sense servei a tot Rodalies per "causes alienes"