- Canvis en les restriccions antiCovid
ARA A PORTADA
Publicat el
26 d’abril de 2021 a
les 09:00
Actualitzat el
29 d’abril de 2021 a les
10:29
[Efe]
Catalunya aixeca des d'aquest dilluns el confinament comarcal, per la qual cosa es permet a la població desplaçar-se per tota la regió, fins i tot amb altres bombolles de convivència, davant la situació "estable" de la pandèmia, encara que es demana a la població que mantingui la "precaució" per a no fer passos enrere.
La circulació lliure per tota Catalunya estarà vigent almenys fins al 3 de maig i la Generalitat ha demanat que si es viatja amb persones d'altres bombolles de convivència s'utilitzi la mascareta i es garanteixi la ventilació.
El confinament comarcal estava vigent a Catalunya des del passat 7 d'abril, quan el Govern va tornar a imposar aquesta restricció en la mobilitat després de permetre durant Setmana Santa la circulació per tota la comunitat, sempre que es limités a l'àmbit de les bombolles de convivència.
Així mateix, el Govern català ha autoritzat la reobertura dels bars i restaurants que estan a l'interior dels centres comercials, en el mateix règim que la resta de la restauració: de 7.30 a 17.00 hores.
D'altra banda, manté el 30% de l'aforament en els comerços, però aixeca la limitació de 800 metres quadrats d'ús de superfície, al mateix temps que recupera la presencialitat en batxillerat i cicles formatius.
També s'ha acordat l'ampliació de l'aforament de les activitats esportives del 30% al 50% i la reobertura dels locals lúdics infantils, amb un aforament màxim del 30% encara que sense servei de restauració.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Terrassa
BiTer i ADENC celebren l'aprovació del bosc urbà al portal de Sant Roc
-
Terrassa
La nova edició de la "Baumann Connexions" analitzarà els reptes i les realitats de la joventut actual: "Què significa ser jove avui?"
-
Terrassa
Terrassa recupera la pista de gel i el tobogan gegant per a les pròximes festes de Nadal
-
Terrassa
Una famosa cadena de "fast food" halal obrirà a Terrassa: menjar a un euro el dia de l'obertura?
-
Terrassa
El ple avala el bosc urbà al portal de Sant Roc, però el govern el vol al parc dels Catalans
-
Terrassa
Doble cita per a Minyons de Terrassa: visiten Calella i preparen grans castells per la Mercè