Els paradistes del mercadal no hauran de pagar la taxa del segon semestre
També es facilitarà que tinguin accés al paquet d’ajudes municipals per combatre els efectes de la Covid-19
- Els paradistes del mercadal no hauran de pagar la taxa del segon semestre
ARA A PORTADA
Publicat el 18 de maig de 2021 a les 17:03
L'Ajuntament de Terrassa no cobrarà la taxa del segon semestre d’aquest any als paradistes del mercat sedentari de Martí l’Humà, que se celebra cada dimecres a l’avinguda Béjar de la ciutat. Amb aquesta acció, l'Equip de Govern vol afegir una nova ajuda municipal per pal·liar els mesos de pandèmia, que han afectat de manera destacada el desenvolupament de les activitats comercials.
Així ho ha comunicat aquest matí l’alcalde de Terrassa, Jordi Ballart, a la reunió que ha mantingut amb Jaime Santiago, representant dels paradistes del Mercadal. Per a l’alcalde, "el Mercadal és també una part essencial del teixit comercial de la ciutat i els seus paradistes han de poder disposar d’ajudes i mesures de suport per a la seva activitat comercial, de la mateixa manera que s’ha fet amb altres sectors productius de la ciutat". En aquest sentit, a més, Ballart ha informat també que es facilitarà l’accés dels paradistes al paquet d’ajudes de l'Ajuntament per combatre la Covid-19.
En el Ple municipal d’aquest mes de maig s’han d’aprovar les bases específiques que han de regir l’atorgament de subvencions per a persones treballadores autònomes, microempreses, microempreses d’economia social i empreses d’oci nocturn, per tal de mitigar l'impacte econòmic provocat per les mesures de contenció de la propagació de la Covid-19. Hi podran accedir tant empreses que hagin suspès la seva activitat, total o parcialment per les restriccions, com empreses que hagin hagut de reduir molt la seva activitat provocant això una disminució gran de la seva facturació.
Notícies recomenades
-
Terrassa
Salut recomana l'ús de la mascareta al transport públic: "L'epidèmia de la grip serà una mica més llarga"
-
Terrassa
Seguretat i model de creixement, al debat de l’estat de la ciutat
-
Terrassa
Terrassa agilitza els tràmits per a les beques d’estiu
-
Terrassa
La Fundació Manuel Lao, vint anys de resposta àgil al costat dels que ajuden
-
Terrassa
Apunten a que Marc Ribas deixarà de presentar el Joc de Cartes i ell ho desmenteix: "No hem parlat res"
-
Terrassa
Terrassa commemora els 25 anys des de l'assassinat de Paco Cano: “L’atemptat va colpejar un país cansat de la violència”