Trànsit havia tallat la C-58 en direcció Terrassa en els pks. 22 i 23, en els dos sentits, per precaució, però finalment s'han restablert, així com l'entrada de la C16 a Terrassa sud. L'incendi, que ha afectat 8'4 hectàrees, es va aconseguir estabilitzar a les 22:45 hores del dissabte. Durant tot el vespre, però, fins a 26 dotacions terrestres dels Bombers de la Generalitat s'havien concentrat per domar el foc.
Diumenge a les 19 hores de la tarda es va donar l'incendi per extingit.Espectacular incendi prop de les Martines
Terrassa
L'incendi no ha deixat cap ferit i ha cremat 8'4 hectàrees
- Marc Briones, nou porter del San Cristóbal
ARA A PORTADA
-
Terrassa Les incògnites sobre el cotxe abandonat a la C-58: d’on ha sortit i quan el retiraran? Joan Muñoz
-
-
Diners Creen una finestra que manté la casa fresca a l’estiu i calenta a l’hivern: estalvia més d’un 35% d’energia Laura Massallé
-
Terrassa Mònica Botta, primera dona gerent del Consorci Sanitari de Terrassa: "Disposem de totes les eines per formar part de la transformació del sistema" Joan Muñoz
-
Terrassa Terrassa presenta al·legacions a la Generalitat per reduir l'impacte del pla de renovables a l'Anella Verda Pilar Màrquez
Publicat el
10 de juliol de 2021 a
les 20:57
Actualitzat el
12 de juliol de 2021 a les
14:09
Fins a deu dotacions terrestres i cinc aèries del cos de Bombers de la Generalitat es van activar dissabte a la tarda per sufocar l'espectacular incendi proper a les Martines, que va començar a una zona de camp propera a la urbanització, al sud de la ciutat, i continuava avançant ràpidament cap a una zona forestal. L'avís es va donar a les 19 hores, amb almenys 200 trucades al telèfon d'emergències 112.
https://www.diarideterrassa.com/fotografia/2021/07/10/fotos-incendi-forestal-a-les-martines/
L'alcalde de Terrassa, Jordi Ballart, ha anunciat que s'ha activat el Pla d'Emergència per l'incendi i que no es té constància de cap ferit, però hi ha dues famílies desallotjades del carrer Carena del Mas Bellver i tres de confinades. L'Ajuntament de Terrassa ha habilitat la ZEM Canjofresa per acollir a les persones desallotjades.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Terrassa
Terrassa ratifica l’exigència del ramal oest a la B-40
-
Terrassa
Can Tusell renovarà la pista de bàsquet entre finals d’any i principis del 2027
-
Terrassa
Aliança entre l'Ajuntament i la UPC per buscar microplàstics als embornals
-
Terrassa
Xanguets, migas i perdiu
-
Terrassa
Una misteriosa i perillosa troballa enmig de Terrassa: “He trobat una bala tirada al terra”
-
Terrassa
La 2a Fira de la Cervesa Artesana, suma per primer cop un producte terrassenc: “Un comiat de l'estiu com Déu mana”