- Dijous de núvols i clarianes
ARA A PORTADA
-
-
Terrassa Alfredo Vellido, catedràtic d’intel·ligència artificial: “Dir que la IA superarà la intel·ligència humana en cinc anys és un brindis al sol" Alejandro García
-
Comarca Mor Carles Solà, exrector de la Universitat Autònoma de Barcelona, a Sant Cugat Aketza Martín
-
Terrassa Llibreria Ana, botiga de barri: "Quan tenia 10 anys venia de l’escola, feia els deures aquí i, si calia, despatxava" Alejandro García
-
Terrassa Ja hi ha data per als 208 pisos de protecció oficial de l'AEG: s'entregaran el 2028 Pilar Màrquez
Publicat el
14 d’octubre de 2021 a
les 07:41
En general el cel romandrà força serè a tota Catalunya. Malgrat això, hi haurà intervals de núvols baixos a Terrassa, que seran més compactes i abundants a partir de mitja tarda.
Les temperatures seran lleugerament més baixes que les d'ahir. La mínima rondarà els 11ºC i la màxima podria quedar per sota dels 20ºC.
Fins a mig matí i a partir del vespre predominarà el vent de component nord i oest fluix amb algun cop moderat. La resta de la jornada s'imposarà el vent fluix amb cops moderats de component sud i est.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Terrassa
Els Castellers de Terrassa, de la Diada catalana a la de l'Avi Emili
-
Terrassa
FOTOS | Arròs, marisc i cargols
-
Terrassa
Terrassa crida a la convivència en una Diada entre el record del 1976 i l'amnistia: "Catalunya ha de ser de totes i tots"
-
Terrassa
Prodis trasllada el seu centre d'operacions: "No hi cabíem, era molt difícil demanar silenci"
-
Terrassa
Tanca el restaurant Els Telers de Prodis: "Gràcies per la confiança"
-
Terrassa
Xavi Coral recorda l'11-S, 25 anys després: “Amb les xarxes socials, hagués estat molt més difícil d’informar”