La Fira de Santa Llúcia torna a la plaça Vella
Terrassa
La plaça de la Torre del Palau acollirà un nou mercat d'art i disseny
- El Govern aprova ampliar l'ús del certificat covid per a la restauració, els gimnasos i les residències
ARA A PORTADA
-
Terrassa Sense trens a l'R4, incertesa i poques alternatives: "Per culpa seva, vas de cul" Arnau Fort
-
Terrassa El camí del revolucionari Juli Soler, de Terrassa a elBulli: “Sense ell, Ferran Adrià no hagués estat qui és avui” Arnau Fort
-
Esports El vessant solidari de l’egarenc Dani Olmo: "Em sentia en deute amb Croàcia i volia retornar-li alguna cosa" Sergi Estapé
-
Diners Més de 6.000 empreses salvades en 15 anys: “Ens ho van posar tot molt fàcil durant tot el procés” Laura Massallé
-
Publicat el
23 de novembre de 2021 a
les 14:00
Actualitzat el
23 de novembre de 2021 a les
17:23
Un dels elements més característics de les festes nadalenques a la ciutat de Terrassa o dels dies previs a aquesta és la Fira de Santa Llúcia, que enguany recuperarà la seva presència a la plaça Vella.
La situació sanitària que travessava ara fa un any, va portar el mercat d'articles nadalencs al Passeig Comte d'Ègara, en un format reduït (menys d'una desena de parades) i accessos controlats. Enguany, però, la fira torna al seu lloc habitual. Hi serà del 2 al 20 de desembre, organitzada per l'Associació d'Amics de la Fira de Santa Llúcia, amb la col·laboració de l'Ajuntament de Terrassa, i tornarà a oferir tota mena de figuretes per al pessebre, tions i altres elements decoratius relacionats amb el Nadal.
Per la seva banda, la Fira Tradicional d'Hivern abandona la plaça del Progrés i torna a la Rambla d'Ègara. Organitzada per l'Associació Artesans de Terrassa, es podrà visitar del 18 de desembre al 6 de gener. Els paradistes hi oferiran productes de bijuteria, decoració, roba, esmalts i jocs, entre altres productes.
A més, hi haurà un altre nou mercat, el MAD Terrassa: Mercat d'Art i Disseny, una nova proposta per a aquest Nadal que s'instal·larà a la plaça de la Torre del Palau el dissabte 11 de desembre, de les 10 a les 22 hores, i el diumenge 12 de desembre, de les 10 a les 19 hores. Es tracta d'un punt de trobada per a totes les persones, professionals i emergents, vinculades a la il·lustració, el disseny i l'artesania que se celebrarà dos cops l'any: ara, per Nadal, i a la primavera.
L'esdeveniment sorgeix de la iniciativa d'un grup d'il·lustradores de Terrassa i vol crear un espai obert i d'accés gratuït per al coneixement, difusió i promoció de l'art i el disseny a Terrassa a través de dues jornades de caràcter lúdic i festiu i que estaran acompanyades de música en directe, tallers per a tots els públics, espectacles i presentacions d'artistes.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Terrassa
Els altres terrassencs antifranquistes: “Me fui sin daros un beso”
-
Terrassa
Una nova cara per a la plaça de l’Aigua?
-
Terrassa
Terrassa aborda el biaix de gènere en el diagnòstic de les malalties minoritàries
-
Terrassa
Els Bombers Voluntaris es concentren als jutjats de Terrassa: "Tots els treballadors han de tenir assegurada la cotització a la Seguretat Social"
-
Terrassa
Reprenen de circulació de trens de Rodalies amb incertesa encara a l'R4
-
Terrassa
Sense servei a tot Rodalies per "causes alienes"