- Vehicle estavellat contra un fanal
ARA A PORTADA
-
Terrassa La cal·listènia guanya terreny a Terrassa: tres nous espais per entrenar a l'aire lliure Joan Muñoz
-
Terrassa Iñigo Haughey, impulsor de Rabassaires: “Amb el Terrassenc tornem a començar, ara amb el reg directe” Pilar Màrquez
-
Terrassa Mor Ramon Guinjoan: bomber voluntari, propietari de Can Guim i col·laborador del Pentàgon Joan Muñoz
-
-
Terrassa L’ONCE reconeix l’Ajuntament de Terrassa pels seus anys de compromís amb l’accessibilitat Arnau Fort
Publicat el
03 de desembre de 2021 a
les 13:40
Actualitzat el
04 de desembre de 2021 a les
09:39
Va ser un accident espectacular: un vehicle va xocar amb un altre cotxe, va impactar amb un fanal i va acabar a sobre de la glorieta d'una rotonda. Però no va haver-hi ferits. L'accident va tenir lloc aquest dijous a la nit a uns metres de Parc Vallès.
El sistema d'emergències 112 va informar la Policia Municipal a les 22.45 hores: un testimoni comunicava un accident de trànsit a l'avinguda del Tèxtil, a la confluència amb el carrer de Colom.
Agents locals van acudir a la zona. Un turisme estava immobilitzat a sobre d'una glorieta. Havia xocat primer amb un altre vehicle i, descontrolat, s'havia sortit de la via, per impactar després amb un fanal i acabar aturat a la rotonda.
Cap persona va resultar ferida, segons van comprovar els policies, que van assistir el conductor del turisme immobilitzat i van elaborar un informe tècnic de l'accident.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Terrassa
Can Roca celebra la XI Festa Major Infantil amb un matí ple d'activitats per a tota la família
-
Terrassa
MútuaTerrassa mostra l’activitat d’Oncodansa de l’Hospital de Dia Onco-Hematològic
-
Terrassa Un bufet de Terrassa guanya una batalla judicial en el càrtel dels cotxes: "Ningú no pot litigar en nom teu sense el teu permís"
-
Terrassa
"Dijous de Mútua" aborda l’estigma que encara envolta els trastorns mentals
-
Terrassa
Prop de 100 joves es troben a Terrassa per iniciar el curs de la Fundació Impulsa
-
Terrassa
L'alumnat del Liceo Egara podrà fer ús de la plaça Catalunya pel pati