Les línies d’autobús exprés entre Terrassa i Barcelona e2.1 i e2.2 de Moventis circulen amb normalitat.TALL ? per "CAVALCADA de REIS"?#Terrassa ? Dimecres 5 de gener ? De 16.30 a 21.30 h. aprox. ?Centre - Rambla d'Egara ? Afectacions totes les línies ➡️??prov: Ctra. Martorell (cantonada amb Doré en 2 sentits) + ℹ️ ?https://t.co/rqcO4UdBuo pic.twitter.com/9dDerhQuoL
— Transport Urbà de Terrassa (@tmesa_bus) January 4, 2022
- Per primer cop més morts que naixements
ARA A PORTADA
Publicat el
05 de gener de 2022 a
les 07:59
Actualitzat el
05 de gener de 2022 a les
09:59
Segons informa el Servei Català de Trànsit, aquest matí de dimecres s'ha produït un accident cap a les 8.45 hores a la C-58 que ha tallat un carril a Terrassa, sentit sud, és a dir, cap a Barcelona, del quilòmetre 20 al 21.
Els trens de la línia del Vallès dels Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC) circulen segons l’horari previst. Els de l’R4 i l’R12 de Rodalies Renfe circulen amb normalitat, segons indica l’operador.
En els autobusos urbans de Terrassa, no hi ha alteracions. A la tarda, però, entre les 16.30 i les 21.30, totes les línies es veuran afectades per diversos talls de trànsit deguts a la Cavalcada de Reis.
Notícies recomenades
-
Terrassa
La Coffee Party s'estrena amb èxit i omple el Vapor de Prodis: "Ha vingut gent de totes les edats"
-
Terrassa
Argemí Garden Center, botiga centenària: “Tot el que puguis imaginar, ho fem florir”
-
Terrassa
Joan Carles Peris: “L’estructura de poder iraniana és sòlida: si eliminen uns líders, en pugen uns altres”
-
Terrassa
Turisme i transport, colpejats per la guerra: “Buscar una companyia alternativa és molt més car, d’uns 1.000 euros per bitllet”
-
Terrassa
Multes de 1.200 i 600 euros als regidors de Vox
-
Terrassa
L’obelisc del Cementiri Vell, escapçat per la ventada: "Que el restaurin de veritat i el posin en condicions"