Tall de trànsit a l'accés a Terrassa per la Rambleta del Pare Alegre
Una actuació de Taigua per restituir una canonada afectarà dissabte aquesta entrada a la ciutat
- Sol i ambient primaveral al migdia
ARA A PORTADA
Publicat el 18 de febrer de 2022 a les 11:24
L'entrada a Terrassa per la sortida 21 de la C-58 i la C-16 es veurà afectada aquest dissabte per uns treballs de Taigua. Entre les 8 i les 20 hores, quedarà tallat l'accés a la ciutat per la Rambleta del Pare Alegre.
L’empresa municipal del servei d’abastament d’aigua hi durà a terme treballs per a la restitució de la canonada afectada per la caiguda del mur dels Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC) el passat 3 de desembre de 2021, una actuació que afecta el ferm de la calçada.
Així, s’ha previst el tall total de trànsit, entre les 8 i les 20 hores, en direcció al centre de la ciutat, i la reducció a un carril el de sortida de la ciutat en direcció a la C-58 i C-16. En aquest període de temps, es recomana que per entrar a la ciutat en vehicle es
facin servir les sortides 17 (Terrassa Est i Sud) de la C-58, i la sortida 19, per les Fonts, en el cas de la C-16.
Notícies recomenades
-
Terrassa
Salut recomana l'ús de la mascareta al transport públic: "L'epidèmia de la grip serà una mica més llarga"
-
Terrassa
Terrassa agilitza els tràmits per a les beques d’estiu
-
Terrassa
Seguretat i model de creixement, al debat de l’estat de la ciutat
-
Terrassa
La Fundació Manuel Lao, vint anys de resposta àgil al costat dels que ajuden
-
Terrassa
Apunten a que Marc Ribas deixarà de presentar el Joc de Cartes i ell ho desmenteix: "No hem parlat res"
-
Terrassa
Terrassa commemora els 25 anys des de l'assassinat de Paco Cano: “L’atemptat va colpejar un país cansat de la violència”