Concert solidari de Tons i Sons i Llarcau
El grup ofereix divendres a la Sagrada Família una actuació per recaptar diners per a becar infants i joves en activitats d’estiu
- Concert solidari de Tons i Sons i Llarcau
ARA A PORTADA
-
-
La "sorprenent" solució pel desdoblament del CAP Rambla: mateix edifici i sense ampliació de plantilla Joan Muñoz
-
-
Balanç d'una jornada amb vents de fins a 85 km/h: caigudes d'arbres, fanals, tendals i façanes Arnau Fort
-
El jove terrassenc amb una malaltia ultrarrara que va poder anar d'Erasmus: "Fins a l'últim moment no sabíem si podria fer el tractament" Arnau Fort
Publicat el 11 de maig de 2022 a les 12:19
Actualitzat el 11 de maig de 2022 a les 14:27
La coral Tons i Sons de Terrassa uneix forces amb una altra entitat de la ciutat, l’Esplai la Llar Sagrada Família i el Cau Sant Pau (Llarcau). El grup de gòspel oferirà aquest divendres un concert a l'església de la Sagrada Família per recaptar diners per a becar infants i joves en activitat d'estiu organitzades pel Llarcau. Tots els beneficis que s'obtinguin es destinaran a beques per als casals d'estiu i les colònies que gestiona l'entitat.
L'actuació serà a les 20 hores i en finalitzar el concert, tots els assistents podran gaudir d’un piscolabis amb begudes, refrigeris i pica-pica.
El preu de l’entrada és de 10 euros. Es poden reservar a través del següent formulari: https://forms.gle/HH6F2fDGzmN8Ledw7
La coral de gòspel Tons i Sons va néixer l'any 2003 i està formada per una quarantena de cantaires. L’any 2013 van esdevenir semifinalistes en el programa televisiu "Oh Happy Day" i actualment ja han fet prop de 200 concerts al voltant de tota Catalunya i algun a França.
Notícies recomenades
-
Terrassa
MútuaTerrassa celebra la primera jornada sobre fisioteràpia, logopèdia i teràpia ocupacional
-
Terrassa
L'Ajuntament tanca el Parc de Sant Jordi, el Cementiri i recomana no fer activitats a l’aire lliure
-
Terrassa
Professionals del CST reclamen més seguretat als centres per combatre agressions com les de dijous passat a Rubí
-
Terrassa
Civisme: noves normes als busos i sancions més altes
-
Terrassa
Alerta amb el vent: activat el Pla d'Emergència Municipal
-
Terrassa
L’Ajuntament defensa que la despesa social al pressupost del 2026 arriba al 16,5%