- Un dijous amb sol i calor
ARA A PORTADA
Publicat el
21 de juliol de 2022 a
les 08:29
L’actual segona tinenta d’alcalde de l’Ajuntament de Terrassa, Núria Marín, serà la nova representant de Tot per Terrassa al Consell Comarcal del Vallès Occidental a partir d’aquest dijous, quan serà investida consellera en el ple d’aquest òrgan de govern i administració de la comarca.
Marín, que exerceix com a regidora de Promoció Econòmica i Projecció de la Ciutat, així com de Polítques de Gènere, assumirà el càrrec en substitució del fins ara conseller Xavier Fernández Rivero, que va dimitir el passat mes de març per motius personals després de gairebé tres anys com a regidor de Seguretat, Via Pública i Protecció Civil i com a representant de Tot per Terrassa al Consell Comarcal.
La formació que encapçala l’alcalde Jordi Ballart, doncs, tindrà com a representants al Consell Comarcal la regidora de Presidència, Jennifer Ramírez, i la mateixa Núria Marín.
Marín, nascuda a Terrassa el 1960, és mestra de professió. Durant els 33 anys previs a la seva tasca com a regidora municipal va exercir a l’escola pública Montserrat de Terrassa com a tutora, coordinadora i directora.
Notícies recomenades
-
Terrassa
Nou Fons Social de l’Aigua per a famílies vulnerables amb consum responsable
-
Terrassa
Terrassa acollirà el 3r Congrés “Educar en el segle XXI”, que reunirà més de 600 professionals de l’àmbit educatiu
-
Terrassa
La Coffee Party s'estrena amb èxit i omple el Vapor de Prodis: "Ha vingut gent de totes les edats"
-
Terrassa
Argemí Garden Center, botiga centenària: “Tot el que puguis imaginar, ho fem florir”
-
Terrassa
Joan Carles Peris: “L’estructura de poder iraniana és sòlida: si eliminen uns líders, en pugen uns altres”
-
Terrassa
Turisme i transport, colpejats per la guerra: “Buscar una companyia alternativa és molt més car, d’uns 1.000 euros per bitllet”