Detingut el propietari d'un bar de Terrassa per explotar un cambrer
Operatiu de la Policía Nacional a Ca n'Anglada
- Detingut el propietari d'un bar de Terrassa per explotar un cambrer
ARA A PORTADA
- Javier Llamas
- Redactor al Diari de Terrassa
Publicat el 04 d’agost de 2022 a les 11:17
Actualitzat el 04 d’agost de 2022 a les 18:31
La Policía Nacional ha detingut el propietari d'un bar de Terrassa acusat d'un delicte contra els drets dels treballadors, d'explotació laboral a un cambrer. Aquest, en situació irregular a Espanya, treballava sense contracte, 10 hores al dia i no havia gaudit d'un sol dia de vacances en els darrers tres anys. El local està ubicat a Ca n'Anglada.
Unes informacions anònimes adreçades al portal web de la policia van fer activar la investigació. Uns ciutadans indicaven les seves sospites sobre l'explotació laboral d'un home d'origen marroquí en un bar de Terrassa l'activitat del qual no semblava legal.
El Cuerpo Nacional de Policía i la Inspecció de Treball van realitzar una inspecció en l'establiment el passat mes de juliol, i van confirmar les sospites. Allà es trobava el treballador, que estava residint a Espanya de manera irregular. No tenia contracte de treball i no estava donat d'alta en la Seguretat Social. No tenia assegurança mèdica, ni descans per dinar, ni vacances.
Notícies recomenades
-
Terrassa
Saps on són... aquests infants que amansen un moltó?
-
Terrassa
Cada terrassenc gasta 46 euros en la Loteria de Nadal
-
Terrassa
Salut prorrogarà 15 dies més l'obligatorietat de la mascareta a centres sanitaris i residències per la grip
-
Terrassa
Com participar al sorteig de la Loteria de Nadal de manera segura
-
Terrassa
La Generalitat adquirirà de manera "efectiva" els habitatges de Can Colomer durant el primer trimestre del 2026
-
Terrassa
El MNACTEC oferirà dues audicions de carrilló gratuïtes pel Nadal