Detenen un pressumpte estafador durant una baralla a la Plaça Vella
Es va identificar un altre dels participants per tinença d'estupefaents
- Detenen un pressumpte estafador durant una baralla a la Plaça Vella
ARA A PORTADA
-
-
El ple ratifica les sancions de 600 i 1.200 euros als regidors de Vox per la samarreta contra l'alcalde Pilar Màrquez
-
VÍDEO | Una cabra "assalta" un supermercat de Matadepera: "S'està pixant i cagant al passadís!" Joan Muñoz
-
-
Preocupació per l'augment d'atacs físics i verbals contra sanitaris: "Un professional nostre rep una agressió cada dia" Pilar Màrquez
Publicat el
16 d’agost de 2022 a
les 15:30
Actualitzat el
16 d’agost de 2022 a les
15:33
Dilluns, pels volts de les 15.30 hores, una patrulla de la Policia Municipal va detectar una baralla entre diverses persones a la Plaça Vella. En procedir a identificar els implicats, els agents van comprovar que a un d'ells li constava una ordre de detenció i personació davant l'autoritat judicial. Se'l buscava per un pressumpte delicte d'estafa. El van detenir.
A un altre dels participants en la baralla se'l va denunciar per tinença de substàncies estupefaents. Cap de les persones implicades va patir lesions ni va voler presentar cap denúncia pels fets.
Notícies recomenades
-
Terrassa
La manca de resposta municipal centra gran part de les queixes ciutadanes traslladades al síndic
-
Terrassa
Terrassa lidera un hub per reforçar l’autonomia de persones grans, dependents o amb malalties cròniques
-
Terrassa
La PTP alerta dels endarreriments del Ministeri en la tramitació de l'estació de Can Boada i altres deu projectes clau
-
Terrassa
El PSC porta al ple un paquet de mocions sobre convivència, seguretat viària i punts segurs per a la infància
-
Terrassa
El retaule de Santa Maria de Toudell serà declarat bé cultural d'interès nacional
-
Terrassa
MútuaTerrassa redueix a la meitat la seva petjada de carboni