Els Castellers volen fer “un pas més” al concurs
La colla treballa el 3 de 7 aixecat per sota, el 2 de 7, el 9 de 7 i el 4 de 8 per a la cita de Tarragona
- “Hi ha gent que té por de dibuixar i es pensa que ho ha de fer perfecte”
ARA A PORTADA
-
Sorpresa i resignació al Parc de Sant Llorenç: "No ens hem assabentat que estava tancat" Aketza Martín
-
Recuperem el Karmel veu la "confirmació" de les seves denúncies en la resolució d'Educació Aketza Martín
-
-
Assalt violent al castell dels Records de Les Fonts: van lligar dues persones durant una hora Redacció
-
Publicat el 22 de setembre de 2022 a les 19:42
Els Castellers de Terrassa treballen ja amb la vista posada al Concurs de Castells de Tarragona, que se celebrarà l’1 d’octubre. Després de descarregar el 7 de 7, el 5 de 7 i el 4 de 7 amb el pilar aquest passat cap de setmana en la Diada de l’Avi Emili, els blau turquesa volen fer “un pas més”. El seu cap de colla, Edu Portella explica que estan treballant intensament castells com el 3 de 7 aixecat per sota, el 2 de 7, el 9 de 7 i el 4 de 8.
La direcció tècnica està convençuda que els quatre castells es podran veure de blau turquesa aquesta tardor. Que sigui al Concurs de Tarragona o en una altra cita depèn dels quatre assajos que falten fins aleshores. Els de dimarts, dijous i divendres de la setmana que ve seran claus per decidir quina serà l’actuació que els blau turquesa duran a Tarragona el pròxim 1 d’octubre.
Portella es mostra optimista. Afirma que des de la tornada de vacances l’ambient al local ha anat millorant, amb assajos “molt potents, tot i tenir encara recorregut per créixer”.
Els Castellers de Terrassa agafen amb moltes ganes aquest segon tram de temporada i la seva participació en el Concurs de Castells. De fet, conviden tota la ciutadania a acompanyar-los en els assajos i a assistir també l’1 d’octubre a la Tarraco Arena Plaça. “Tota persona que s’animi a participar tindrà a part de l’entrada a la Tarraco Arena Plaça el pròxim 1 d’octubre, un seient a l’autocar, dinar i samarreta de la colla”, expliquen els Castellers.
La seva presidenta, Elisabeth Arpal, destaca que serà una edició especial perquè la de fa dos anys no es va poder dur a terme per la pandèmia de la Covid-19 i aquest 2022 se celebra el 90è aniversari de la primera edició del Concurs de Castells.
Notícies recomenades
-
Terrassa
El Govern encarrega a l'IRTA auditar les instal·lacions i revisar els protocols dels centres que treballen amb el virus
-
Terrassa
Més asfalt nou a Terrassa: ara als carrers de Navas de Tolosa i Mare de Déu de l'Esperança
-
Terrassa
Les urgències es comencen a col·lapsar per la grip: pacients esperen fins a 72 hores per un llit a l'Hospital de Terrassa
-
Terrassa
Mor Mario Pena, expresident dels Castellers de Terrassa
-
Terrassa
“Rebo tant o més que el que dono”
-
Terrassa
Una mare i el seu fill es queden atrapats en una coneguda botiga de joguines de Terrassa