
- Gran arrossada popular a Terrassa
ARA A PORTADA
Publicat el 28 de setembre de 2022 a les 17:51
L'associació de veïns de Sant Pere Nord ha organitzat per a aquest diumenge una Gran Arrossada Popular que tindrà lloc a la plaça del Primer de Maig, espai on ha celebrat esdeveniments similars altres anys.
El preu del tiquet és de 4 euros per plat d'arròs i pa. Cada beguda costarà 1 euro. Tots els socis de l'associació que estiguin al corrent de pagament disposaran d'un tiquet gratuït si presenten el carnet de l'entitat.
L'organització recomana que cada assistent porti cadires i taules de casa. No es faran reserves de taules. Per evitar aglomeracions, els tiquets es vendran a la carpa de l'associació de veïns. El dinar començarà a les 14 hores i la jornada comptarà amb una exhibició de Diables de Sant Pere Nord i l'actuació musical de Bertha.
Notícies recomenades
-
Terrassa L’escola Auró salva el seu projecte musical
-
Terrassa El franquisme contra les dones: “No jutjaven delictes, sinó morals”
-
Terrassa Els Diables de Sant Pere Nord sumen una nova bèstia de foc a Terrassa
-
Terrassa Els veïns de Sant Pere reclamen la reparació de l’aire condicionat al Casal del barri: "La climatització no és un luxe"
-
Terrassa Projectant identitat a través del patrimoni i la cohesió
-
Terrassa Terrassa encara no multarà a la ZBE: el novembre farà una campanya informativa