Cinc milions d’euros més de pressupost a Castellbisbal
Terrassa
L’equip de govern presentarà uns comptes de 27 milions
- Poc impacte en la indústria de les restriccions per sequera
ARA A PORTADA
-
-
Terrassa VÍDEO | Lamine Yamal i Leo Messi visiten l'Estadi Olímpic de Terrassa per al nou anunci de Konami Joan Muñoz
-
Terrassa Aquestes són les activitats programades per a la festa major del barri de Sant Pere Nord Joan Muñoz
-
-
Terrassa L’Ajuntament implanta un nou protocol d’inspecció de seguretat alimentària als comerços minoristes Redacció
Publicat el
25 de novembre de 2022 a
les 07:25
Actualitzat el
24 de novembre de 2022 a les
19:20
L’equip de govern de Castellbisbal presentarà al ple municipal de dilluns de la setmana vinent una proposta de pressupost per al 2023 que supera els 27 milions d’euros. Aquesta xifra representa un increment de 5 milions d’euros respecte a l’actual exercici.
“Es tracta d’un dels pressupostos inicials més importants del mandat”, ha destacat l’alcalde, Joan Playà. Aquest augment econòmic està motivat, en part, per la incorporació als comptes de l’any vinent de dues partides d’inversions per import superior als tres milions d’euros destinades a la construcció dels col·lectors de Can Santeugini i Costablanca i la reforma i millora urbana de cinc carrers del nucli urbà. “D’aquesta manera donarem compliment als compromisos adquirits amb l’AMB, que iniciarà la licitació d’aquests dos importants projectes tan aviat com certifiquem la disponibilitat dels recursos econòmics”, argumenta Playà.
Així mateix, es manté la disponibilitat d’un fons social de prop d’un milió d’euros. A més, s’incrementa en prop d’un milió d’euros de les partides destinades a la millora de la recollida de residus, la neteja de carrers i el manteniment dels parcs i les zones verdes. Els comptes que proposa l’equip de govern també reserven una partida de prop d’un milió d’euros per fer front a la factura energètica. Segons les estimacions que fan els tècnics municipals, que calculen que la despesa energètica de l’Ajuntament l’any vinent pot arribar als 2,5 milions d’euros.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Terrassa
Deu anys al Centre, 38 d'història: així ha crescut Salt Idiomes
-
Terrassa
La festa major de les Martines omplirà el barri d’activitats durant tot el cap de setmana
-
Terrassa
La festa major de Ca n'Anglada omplirà el barri d’activitats durant tot el cap de setmana
-
Terrassa
Aquestes són les activitats programades per a la festa major del barri de Guadalhorce
-
Terrassa
MútuaTerrassa impulsa un protocol per acompanyar les persones trans durant la seva transició laboral
-
Terrassa
Dos alumnes de l'Escola Pia de Terrassa, distingits als Premis TDR-UB 2026