Mans Unides celebra el seu primer pessebre vivent a les Esglésies de Sant Pere
L'organització també impulsa iniciatives nadalenques amb l'objectiu de donar suport a l'escolarització de joves de Burkina Faso

- La pista de gel té un retorn de mig milió d'euros
Publicat el 26 de novembre de 2022 a les 10:44
Actualitzat el 26 de novembre de 2022 a les 10:45
Mans Unides Terrassa i Mans Unides Matadepera, organitzen el seu primer pessebre vivent, coincidint amb el primer dia d’Advent. Tindrà lloc el 27 de novembre a les Esglésies de Sant Pere, de 17 a 20 hores. La visita al Pessebre vivent es farà per torns d'unes 30 persones i amb una freqüència de 20 minuts entre ells. El primer torn començarà a les 17 hores i la durada del recorregut és d’uns 45 minuts. A més, s’oferirà caldo i xocolata, entre d’altes. Ja s’han exhaurit totes les places disponibles, que són de 250 persones més infants de 0 a 10 anys. Un dels projectes que es poden dur a terme gràcies als donatius solidaris és “Suport a la formació de les joves sense estudis de la zona rural de Saaba", a Burkina Faso, que té l’objectiu de garantir una educació inclusiva, equitativa i de qualitat a les joves i dones.
Mans Unides Terrassa també ha dut a terme altres iniciatives nadalenques per recaptar donatius solidaris i ajudar als països del sud. Han consistit en l’elaboració de calendaris d’Advent i balconeres del naixement de Jesús. Diumenge, també es podran adquirir per un donatiu solidari de 12 i 15 euros respectivament.
Notícies recomenades
-
Terrassa Festa Major de 1977: La cavalcada de les reivindicacions
-
Terrassa Donacions de sang amb regust gastronòmic
-
Terrassa El Torrent de les Bruixes planta cara: no participarà en el Ball de Plaça per la presència de Vox
-
Terrassa La calor complica la situació al servei d’Urgències del CST
-
Terrassa Un juny de rècord: el més càlid de la història a Terrassa
-
Terrassa L'alcalde activa el Pla d'emergència municipal en alerta per risc de calor intensa
ARA A PORTADA