- Sant Llorenç estrena 52 noves places d'aparcament
ARA A PORTADA
Publicat el 29 de desembre de 2022 a les 17:59
Sant Llorenç compta des d'aquest dijous a la tarda amb una nova zona d'aparcament provisional a la via pública. Les obres per condicionar el solar ubicat entre els carrers del Cavall Bernat, del Montcau i l’avinguda del Vallès ja han acabat i aquest mateix dijous a la tarda la zona d'estacionament de vehicles ja entra en funcionament. A l'espai, de titularitat municipal i 1.129,85 metres quadrats, s'hi han habilitat 52 places d'aparcament.
El solar presentava una esplanada de terres no compactades i estava encintat per vorera amb arbres en escocells. S'han mantingut les voreres perimetrals de l'illa urbana i s'ha habilitat el solar a l’ús d’aparcament amb unes capes noves de base i paviment adequades a aquest ús.
Anteriorment, aquest mateix espai funcionava com a zona d’estacionament sense regular. Ara s'han senyalitzat i marcat les places d'aparcament.
Aquesta obra provisional és una antiga reivindicació de l’Associació de Veïns i Veïnes de Sant Llorenç del Munt, que havia plantejat a l’Ajuntament actuacions per ordenar el trànsit al barri i guanyar places d’estacionament.
Les obres s'han executat en un termini de dos mesos sota la direcció d’obres del Servei d’Arquitectura, Espai Públic i Biodiversitat Urbana de l'Ajuntament de Terrassa.
L'alcalde de Terrassa, Jordi Ballart, acompanyat del regidor del Districte 6, Noel Duque, i de membres de l'associació de veïns, ha visitat el nou aparcament aquest dijous al matí.
https://www.diarideterrassa.com/terrassa/2022/05/23/un-nou-aparcament-a-sant-llorenc-de-terrassa/
Notícies recomenades
-
Terrassa
24 entitats ompliran la Plaça Vella per la 9a Fira d’Entitats de Salut
-
Terrassa
Reche valora l’èxit del control “in situ” als menjadors escolars
-
Terrassa
Terrassa participa a la Setmana Europea de Prevenció de Residus amb tres activitats
-
Terrassa
ERC reclama reactivar el Pacte de Salut i exigeix a la Generalitat complir els equipaments acordats el 2023
-
Terrassa
Deu places més a l’Andana durant les onades de fred
-
Terrassa
Comencen les obres de millora del paviment del carrer de Colom entre Bages i la carretera de Montcada