- El suplement Salut de Diari de Terrassa estrena secció de consultes
ARA A PORTADA
Publicat el
09 de gener de 2023 a
les 12:27
Actualitzat el
09 de gener de 2023 a les
15:42
El pròxim lliurament del suplement de Salut de Diari de Terrassa estrenarà una nova secció que comptarà amb la participació de subscriptors o lectors que vulguin fer alguna pregunta sobre el tema proposat. A partir de l'edició del mes de gener del 2023, es podran enviar consultes sobre la qüestió plantejada en cada ocasió a l’adreça de correu electrònic salut@diarideterrassa.com.
De cara a l’edició d'aquest mes, la primera que incorporarà la nova secció, el tema suggerit està relacionat amb la pneumologia, una especialitat mèdica que se centra en l’estudi, prevenció, diagnòstic i tractament de les malalties de l’aparell respiratori, més en concret dels pulmons, el mediastí, que és la part interior de la caixa toràcica, i les pleures, que és el teixit que recobreix aquesta cavitat i els pulmons.
Les persones interessades poden enviar les seves preguntes o dubtes sobre aquesta temàtica a l’adreça de correu electrònic salut@diarideterrassa.com. En aquest cas, l’especialista que respondrà a les inquietuds dels lectors serà la doctora Annie Navarro, llicenciada en Medicina i Cirurgia, especialista en Pneumologia.
El suplement de Salut surt cada mes a les pàgines de Diari de Terrassa i tracta diversos temes relacionats amb la medicina, amb especialistes de cada disciplina, que expliquen i aclareixen detalls sobre cada malaltia.
Per tal de fer-ho més interactiu amb els lectors, s’ha previst aquesta novetat per a la següent entrega.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Terrassa
Tres dècades de danses tradicionals de l’Escola Tecnos, recollides en un llibre
-
Terrassa
Nous punts de llum per il·luminar 16 zones fosques de Terrassa
-
Terrassa
La línia R4 de Rodalies pateix retards per les restriccions de velocitat provocades per la pluja
-
Terrassa
Terrassa impulsa un distintiu per divulgar l’economia social a través d’entitats i empreses
-
Terrassa
Cabells contra el càncer infantil: “Sense investigació, jo no seria aquí”
-
Terrassa
Arrasarà "La bola negra" als Oscars?: Tres possibles nominacions per a professionals de l'ESCAC