Els usuaris valoren els canvis d'FGC al Vallès amb un notable
Terrassa
El viatgers puntuen el servei amb un 8,32
- Els usuaris valoren els canvis d'FGC al Vallès amb un notable
ARA A PORTADA
Publicat el
27 de gener de 2023 a
les 17:41
La valoració mitjana que els usuaris de Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC) donen al servei de la línia Barcelona-Vallès després dels canvis aplicats el 9 de desembre és d’un 8,32, segons ha informat la mateixa companyia ferroviària en un comunicat.
La nota és resultat d’una enquesta realitzada entre els viatgers de la línia entre el 9 i el 12 de gener, un mes després de la implementació de freqüències de pas de cada cinc minuts en hora punta a Terrassa i Sabadell i cada 2,5 minuts a Sant Cugat, la supressió de les línies S5, S6 i S7 i que les línies S1 Terrassa i S2 Sabadell parin a totes les estacions.
Segons FGC, els resultats de l’enquesta mostren que l’aspecte que els usuaris valoren més positivament és l’augment de freqüències, seguit de la disminució de les aglomeracions i “l’entrada en servei de nous i millors trens”.
La companyia assegura que el grau d’ocupació dels trens a l’hora punta del matí, ha disminuït a l’entorn del 30%. “Si es comparen els graus d’ocupació mitjans de la setmana anterior a la implantació del nou servei, del 83,3%, amb els dels primers dies després de la implantació, un 59%, s’observa una reducció del 29,2%”, destaquen.
Alhora assenyalen que la demanda ha pujat lleugerament respecte l’any 2021. “Si les setmanes anteriors a les millores l’increment respecte l’any passat era del 112,6%, després s’ha situat en el 118,4%”, diuen.
Aquests resultats mostren “l’alt grau de satisfacció dels usuaris amb les millores implantades a la línia i ens confirmen que anem en la bona direcció: oferir una oferta de qualitat, competitiva i fiable per fomentar l’ús del transport públic i una mobilitat més sostenible”, diu el president d’FGC, Toni Segarra.
https://www.diarideterrassa.com/terrassa/2023/01/17/terrassa-fgc/
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Terrassa
Terrassa obre borses de treball per cobrir vacants temporals
-
Terrassa
Terrassa realitzarà una prova pilot per estendre la línia de bus L12 per Can Palet de Vista Alegre
-
Terrassa
Xavier Casas, bomber terrassenc: "L'olor, la visió, allò que escoltes a Veneçuela et destrossa; és una experiència molt dura"
-
Terrassa
Un nou dispositiu del Pla Kanpai contra la multireincidència es tanca amb 4 detinguts i 191 identificats a Terrassa
-
Terrassa
Cancel·lacions i nous horaris l'últim dia de la Festa Major per esquivar la calor intensa
-
Terrassa
Terrassa activa el Pla d’Emergència Municipal pel risc extrem d’incendis i l’episodi de calor intensa