L'arrodoniment solidari de Condis es destinarà a AVAN
Terrassa
L'entitat vallesana finançarà així la seva quarta furgoneta adaptada
- L'arrodoniment solidari de Condis es destinarà a AVAN
ARA A PORTADA
Publicat el
07 de març de 2023 a
les 11:02
L'entitat vallesana AVAN, entitat sense ànim de lucre que des de fa 30 anys ofereix suport terapèutic, associatiu i de lleure a persones afectades per malalties neurològiques i les seves famílies o persones cuidadores, és la nova beneficiària de l'arrodoniment solidari de Condis.
La cadena de supermercats col·labora amb diverses iniciatives que beneficien persones, entitats o associacions del tercer sector i des d'aquest dilluns, en pagar amb targeta a qualsevol de les seves botigues, els clients poden decidir que els cèntims per a l'arrodoniment de l'import final de la seva cistella es destini a aconseguir la quarta furgoneta adaptada d'AVAN.
L'entitat ofereix teràpies de neurorehabilitació a persones afectades per malalties neurològiques, amb atenció contínua i abordatge integral i el seu servei de transport permet que moltes persones es puguin desplaçar fins a les diverses seus d'AVAN i tornin a casa de manera segura, acompanyats per un equip de professionals i vehicles adaptats per a persones amb mobilitat reduïda i usuaris de cadires de rodes.
L'entitat calcula que amb aquesta nova furgoneta podrà ampliar les places de servei de transport i en podran fer ús més de 200 persones l'any.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Terrassa
Bar Culla, 85 anys fent barri rere la barra: "Si un dia no ve algun client et preguntes què els ha passat"
-
Terrassa
El dermatòleg Ramon Grimalt carrega contra la depilació genital: "Tot són contres"
-
Terrassa
La setmana vinent s'asfaltarà el carril bici de la plaça de l'Aigua
-
Terrassa
El Vallès Occidental, la comarca amb més avisos al 112 per la tempesta
-
Terrassa
Dilluns comencen a asfaltar l'avinguda de l'Abat Marcet
-
Terrassa
FOTOS | Quatre plats de peix i marisc i una pizza